مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد

افتتاح فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی همدان تا اوایل سال آینده

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری ۲۵ عنوان نمایشگاهی تا پایان سال خبر داد و گفت: فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی همدان اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

افتتاح فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی همدان تا اوایل سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، حسین الماسی در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش اقتصاد و سرمایه همدان اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی در صنعت نمایشگاهی است که توسط شرکت نامی سخن هگمتانه به عنوان مجری برگزارکننده و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شده و واحدهای اقتصادی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و دوره‌های آموزشی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

    وی افزود: 40 غرفه از بخش‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم بتوانیم از طریق این نمایشگاه و موارد مشابه نقش خود را در موضوع اقتصاد مقاومتی ایفا کنیم.

    وی از برگزاری 25 عنوان نمایشگاهی تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال استقرار سالن‌های آن هستیم.

    الماسی با اظهار امیدواری از بهره‌برداری از فاز نخست محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید در اوایل سال آینده، گفت: اقدامات مناسبی برای تسریع در روند پروژه انجام شده است که با تامین مالی این روند تسریع پیدا می‌کند.

    وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی اقتصاد و سرمایه از 25 تا 29 اردیبهشت و به مدت پنج روز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 نسبت به بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

    مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان نیز ضمن تاکید بر توانمندسازی و حمایت از واحدهای بخش خصوصی به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: برگزاری این نمایشگاه تخصصی و همایش ملی اقتصاد و سرمایه در راستای این هدفگذاری بوده است.

    سیدناصر محمودی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌ها و اهداف وزارت امور اقتصادی و دارایی، حمایت از بخش خصوصی است، عنوان کرد: دولت در راستای اقدام و عمل و داشتن نقش کلیدی در این زمینه، اجرای پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور کار قرار داده است. در شرایط جاری اقتصاد ایران و تحولات صورت گرفته اخیر از جمله به فرجام رسیدن برجام، مسئولیتی بسیار سنگین بر دوش مدیران دولتی است که باید با عزم به آن عمل کنند.

    وی با اعلام اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در ایران شکل گرفته است، گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای اقدام و عمل و معرفی توانمندی‌های استان همدان است. البته در شروع فعالیت به علت نبود سابقه برپایی چنین نمایشگاهی با چالش‌های بسیاری مواجه بودیم.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان عنوان کرد: در راستای بها دادن به بخش خصوصی، توسعه کارآفرینی و استقبال از نخبگان، وارد کار در این زمینه شده‌ایم و برنامه‌هایی را در این زمینه تعریف کرد‌ه‌ایم. تلاش ویژه‌ای شد تا در زمینه توانمندسازی بخش خصوصی وارد عمل شده و اقداماتی در این زمینه انجام دهیم تا بتوان به اهداف و اولویت‌های تعیین شده در حوزه اقتصاد و بخش خصوصی دست یافت.

    وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان حضور فعالانه داشته باشند، افزود: بازنگری و بازبینی در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در در دستور کار قرار دارد تا نقشه راه مناسبی که منجر به تولید ثروت و اشتغال می‌شود را تدوین کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت