فراخوان نخستین جشنواه منطقه ای خوشنویسی کردستان منتشر شد

عصر نمایشگاه- فراخوان برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای خوشنویسی با عنوان سیاه مشق یادواره امیرالکتاب که قرار است مهر ماه امسال در شهر سقز برگزار شود، منتشر شد.

فراخوان نخستین جشنواه منطقه ای خوشنویسی کردستان منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، براساس این فراخوان؛ علاقه مندان از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و همدان می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال کنند.
    بخش های مختلف این جشنواره شامل گرایش های سنتی (نستعلیق و شکسته نستعلیق)، گرایش های نوین (روش و شیوه خلق اثر در این بخش آزاد است)، بخش رقابتی و بخش جانبی متشکل از نمایشگاه آثار امیر الکتاب و تعدادی از اساتید است.
    هر هنرمند مجاز است در هر رشته حداکثر با سه اثر شرکت کند که به منظور ارزیابی و بررسی اولیه آثار، شرکت کنندگان می بایست ضمن ثبت نام، تصویر آثار خود را به آدرس اینترنتی amiralkottab@gmail.com ارسال کنند.
    آثاری که تصویرشان در مرحله اولیه انتخاب می شود به نمایشگاه و داوری نهایی راه خواهند یافت.
    همچنین به شرکت کنندگانی که آثارشان در مرحله اول مورد تایید هیات انتخاب قرار گیرد اطلاع رسانی خواهد شد تا اصل اثر را به همراه فرم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
    تاریخ آفرینش آثار باید در سال های 1395تا 1397 است و آثار نباید در هیچ جشنواره دیگری شرکت داده شده باشند.
    اصل آثار پس از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ها به صاحبان آن عودت خواهد شد، حداکثر اندازه آثار با احتساب پاسپارتو و بدون قاب 70*100 سانتی متر در نظر گرفته شده است.
    آثاری که پس از مهلت مقرر مندرج در تقویم جشنواره ارسال شوند، ضمن عدم شرکت در جشنواره، دبیرخانه هیچگونه تعهدی در خصوص عودت اثر بر عهده نخواهد داشت.
    آخرین مهلت ارسال آثار به صورت الکترونیکی پنج شهریور امسال و آخرین مهلت تحویل آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری و نمایشگاه پنج مهر است.
    نمایشگاه آثار در 26 مهر امسال افتتاح و در معرض نمایش قرار می گیرد مراسم اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان هم در 27 مهر برگزار می شود.
    علاوه بر جوایز برترین های هر بخش، به هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه می یابد گواهی شرکت و هدیه فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت