در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران؛

برگزاری نمایشگاه الکامپ، ششم تا نهم مرداد

عصر نمایشگاه- بیست و چهارمین نمایشگاه‌های بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک «الکامپ» ششم مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه الکامپ، ششم تا نهم مرداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما ، «پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» شعار امسال نمایشگاه الکامپ است که با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی و لزوم توجه بیشتر به این عرصه انتخاب‌شده است.

    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از حضور فعال کسب و کار‌های نوپا «استارتاپ ها» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران خبر داد و گفت: بزرگترین گردهمایی زیست بوم استارتاپ‌ها در ایران با دو زیر مجموعه الکام گیمز و الکام ترندز در این دوره حضور دارند.

    محمدباقر اثنی عشری با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ 2018، در چهار بخش اصلی دولت هوشمند، الکامپ، پاویون استان‌ها و الکام استارز برگزار می‌شود، گفت: الکام استارز دارای دو بخش جانبی الکام گیمز و ترندز است که در بخش ترندز گرایش‌های نوی بازار جهانی ICT و رخداد‌های آینده‌نگرانه این حوزه مانند بلاک چین، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و رباتیک عرضه می‌شود.

    به گفته وی، در الکام گیمز نیز کسب و کار و تولیدکنندگان بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای مورد توجه قرار گرفته اند.

    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: امسال علاوه بر ارائه طرح‌های رقابتی، استارتاپ‌هایی که کسب وکارشان به بلوغ رسیده اند می‌توانند طرح تجاری خود را برای سرمایه گذاران تخصصی مانند صندوق‌های سرمایه گذاری، بورس، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی ارائه کنند.

    وی با اشاره به اینکه در این دوره نمایشی از زندگی و شهر هوشمند را با همکاری بخش الکام ترندز خواهیم داشت، افزود: الکام گیمز نیز در امتداد الکام استارز بر تولید بازی ایرانی و نمایش توان بومی در تولید محتوای سرگرمی متمرکز خواهد بود برخلاف دوره‌های قبل که رویدادی مختص به گیمر‌ها بود.

    نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و رایانه کشور است که در آن تازه‌ترین دستاورد‌های این صنعت شامل سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می‌شود و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

    انتظار می‌رود در این دوره نمایشگاه الکامپ که در فاصله 6 الی 9 مرداد ماه 97 برگزار خواهد شد، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند.

    برپایی نشست‌ها و میزگرد‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور استادان برجسته بین المللی و چهره‌های ارزشمند داخلی از برنامه‌های نمایشگاه الکامپ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت