گشایش نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و فرآورده های سلولزی

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

گشایش نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و فرآورده های سلولزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی فعال در این صنعت  ضمن ارائه آخرین فناوری های صنعت کاغذ و مقوا؛ با یکدیگر به تبادل اطلاعات و بررسی همکاری های مشترک می پردازند.
    معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی، صنعتی و فناوری شرکت های داخلی، ایجاد فرصت جهت بازاریابی های داخلی و خارجی، بهرمندی از دانش و تجربه سایر کشورها در زمینه موضوع نمایشگاه، معرفی و ورود آخرین دستاوردهای فناوری به داخل کشور، بیان فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی این حوزه و ایجاد زمینه تعامل تولید کنندگان و فعالان داخلی با شرکت های مرتبط خارجی، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته است.
    در این نمایشگاه و در کنار شرکت های مختلف داخلی، شرکت هایی از کشورهای روسیه، چین، هند و ترکیه نیز حضور دارند و تولیدات و خدمات خودشان را ارائه کرده اند
    مصرف کنندگان و خریداران عمده کاغذ می توانند با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاه، با تولید کنندگان وارد مذاکره شده و نیازهای خود را تامین کنند.
    رضا امیدی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین الات وابسته تهران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن ها و تعاونی های مرتبط برپا شده است.
    امیدی افزود: این رویداد در سال 97 که به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با تکیه بر حمایت از توانمندی های داخلی برگزار می شود و سعی داریم تا راه های ورود فناوری های نوین این حوزه به کشور را هموار کنیم.
    وی اضافه کرد: مصرف کاغذ بسته بندی در کشور نزدیک به 900 هزار تن در سال است، این در حالیست که در بخش کاغذ تحریریه و روزنامه سالیانه 380 هزار تن کاغذ مورد نیاز است که در ایام انتخابات 120 هزار تن کاغذ به این میزان افزوده می شود.
    امیدی گفت: در حالی که نیاز سالیانه کاغذ بسته بندی 900 هزار تن است، اما 2 میلیون و 800 هزار تن ظرفیت در سال های گذشته ایجاد شده؛ یعنی حدود 2 میلیون تن مازاد ظرفیت در کشور وجود دارد.
    وی گفت: سال گذشته با صادرات 100 هزار تن کاغذ بسته بندی، بهترین سال پس از انقلاب را در این زمینه پشت سر گذاشتیم و امسال برای صادرات 2 برابری آن برنامه ریزی شده است که فقط در سه ماهه نخست امسال حدود 30 هزار تن صادرات داشته ایم.
    اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته تا 13 مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت