نمایشگاه CES Asia ۲۰۱۶ ؛

شش گجت مشهور در نمایشگاه CES Asia ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- شش گجت مشهور در نمایشگاه CES Asia ۲۰۱۶ معرفی شد .

شش گجت مشهور در نمایشگاه CES Asia ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دیجیتال ترندز، صدها کمپانی هزاران محصول و دستاورد را در معرض دید صدها هزار نفر قرار دادند. انواع و اقسام محصولات از کیس و کابل گرفته تا ماشین؛ کلون و پهپادها در این رویداد به چشم میخوردند. اما در این بین شاید چند مورد بودند که بشدت در چشم بیننده جلب توجه میکردند.

    در زیر به این شش گجت میپردازیم:

    پایلوت HUD از فناوری هورایزون

    این گجت برای قرار گرفتن روی سر درست شده است. در اینجا خبری از ماشین خودران؛ اپل کارپلی یا اندروید اوتو نیست. شرکت هورایزون در حال کار بر روی ساخت یک نمایشگر روی سر است که ایده آن کاملا ساده است.

    نمایشگر در صورتی که رو به بالا قرار بگیرد میتواند بسرعت نقشه‌؛ اطلاعات ترافیکی یا سرعت را بشما نشان دهد. حالا نمایشگر را پایین بیاورید؛ تمام اطلاعات محو میشود. این نمایشگر زیر نور شدید آفتاب هم بخوبی کار میکند.

    Dlodlo Glass V1 VR shades

    کمپانیهای زیادی هستند که روی هدستهای واقعیت مجازی کار میکنند و اکثر آنها هم شبیه محصولات سامسونگ یا اچ‌تی‌سی هستند. اما شرکت فناوری «شنزن دیودلو» سعی کرده محصولی درست کند که با بقیه فرق داشته باشد. در واقع آنها یک جعبه سیاه ساخته‌اند که زیر آن عینک V1 قرار دارد.

    سازنده این عینک ادعا میکند که محصول آنها قادر است تا تجربه بی‌نظیر VR با رزولوشن بسیار بالا را به کاربر ارائه دهد. زاویه دید آن 100 درجه و رزولوشن آن 2560x1024 است. درحالیکه مثلا اوکولوس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو زاویه دید 110 درجه با رزولوشن 2160x1200 دارند.

    کوییک شارژر وایرلس Romos WS10

    پلتفرم اندروید شاهد فناوریهای زیادی در خصوص شارژ سریع و وایرلس گوشی بوده است. آخرین فناوری کوالکام قادر است ظرف تها 30 دقیقه گوشی را تا 80 درصد شارژ کند. اما Romos مدعی است روشی ابداع کرده که بصورت وایرلس گوشی را با بالاترین سرعت شارژ میکند. این دستگاه از استاندارد Qi پشتیبانی میکند.

    دستبند ردیاب تناسب اندام InBody

    شرکت InBody قصد دارد تا با محصول خود یک گام فراتر از بقیه برندها حرکت کرده و اطلاعاتی بیشتر از داده‌های ساده در اختیار کاربر قرار بدهد. این شرکت بدلیل ساخت دستگاهی که قادر است میزان چربی بدن را اندازه گیری کند شهرت دارد؛ حالا آنها همین سیستم را در داخل یک پوشیدنی گنجانده‌اند. در ساخت آن از چهار بند فلزی استفاده شده که دوتا در زیر قرار دارد و با مچ دست شما در تماس است. دو بند هم رو قرار دارد که با دست دیگر میتوانید آنرا لمس کنید.

    این دستگاه قادر است تا با توجه به ضربان قلب؛ فعالیت و مواردی از این دست چربی بدن را اندازه‌گیری کند.

    روبات Cowa

    این روبات چمدانی است که دارای چهار چرخ است و می تواند دنبال شما حرکت کرده و هرجا که میروید همراهتان باشد. در داخل این کیف یک باتری قابل شارژ قرار دارد که آن را بی‌نیاز از یک منبع برق خارجی میکند.

    یک سیم کارت 3G امکان ردیابی چمدان گم شده را آسوده‌تر میکند.

    صفحه‌های Syndiant LCOS

    یکی از بزرگترین معضلات پوشیدنی ها که باعث کاهش محبوبیت آنها شده محدود و کوچک بودن نمایشگر آن است. در حال حاضر راهکارهای VR نمایشگرهای بهتری را ارائه میدهند اما یک بدی دارد. کل این دستگاه که چندان هم کوچک نیست باید دائما روی صورت باشد.

    حالا اگر وسیله‌ای ساخته شود که تلفیقی از کیفیت و پرتابل بودن باشد چه ماحصلی خواهد داشت؟ میکرونمایشگرهای LCOS که از پنلهای کوچک و کم‌مصرف برخوردارند کیفیت بالایی را به کاربر ارائه میدهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت