تهران میزبان نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل در مردادماه

عصر نمایشگاه- بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی از روز ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی تهران برگزار می‌شود.

تهران میزبان نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل در مردادماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، این نمایشگاه  با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، با حمایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران برگزار خواهد شد.

    با توجه به شعار سال 97، اولویت‌های اصلی برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید داخلی مبلمان با رویکرد صادراتی است و کالاهایی چون مبلمان کلاسیک، مبلمان مدرن، مبلمان کودک و نوجوان، کالای خواب و... در نمایشگاه مزبور ارائه و در  معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

    مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم کردن بستری برای ارتقای سطح کمی و کیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی است. چراکه این نمایشگاه تنها نمایشگاه بین‌المللی در صنعت مبلمان منزل است که تمام مشارکت کنندگان آن دارای هویت و شناسنامه شغلی معتبر هستند.

    این نمایشگاه در فضایی به وسعت 40.000 متر مربع در حالی آغاز به کار می‌کند که بالغ بر 300 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، بلژیک، اسپانیا، ترکیه، تایوان(نمایندگی‌های داخلی) و... آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش می‌گذارند و علاوه بر حضور پر رنگ در نمایشگاه با یکدیگر به رقابتی سالم می‌پردازند.

    همچنین در این نمایشگاه از هیات‌های تجاری کشورهای نامبرده  برای بازدید از نمایشگاه دعوت به‌عمل آمده و امید می‌رود این تعاملات به امضای تفاهم ‌نامه‌های همکاری و البته اجرایی منجر شود. ایجاد نوآوری در عرصه تولید یا خدمات، گریدبندی محصولات، برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر، نظرسنجی و... از دیگر برنامه های این دوره نمایشگاه خواهد بود.

    بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل با حضور  شرکت‌های داخلی و خارجی  از روز 24 تا 27 مردادماه به‌مدت 4 روز توسط فیپکو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین اللملی تهران برگزار می‌شود و طی این مدت هر روز از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت