مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک ایران با حضور ۴۴ واحد صنعتی از استان قزوین خبر داد.

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: اولین نمایشگاه بزرگ صنایع کوچک ایران با هدف حمایت از محصولات ایرانی، تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات، نشست های تجاری   B 2 B  و با حضور 44  واحد صنعتی برتر مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان  برگزار خواهد شد.

    وی افزود:  این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین بنگاهی، به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور از یک سو، حمایت از کالای ایرانی و نیز هماهنگی پیاده سازی برنامه های توسعه صنایع کوچک و متوسط میان دستگاه های دولتی و غیردولتی که به هر نحوی با صنایع کوچک در ارتباط هستند توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برنامه ریزی شده است.

    خانپور بیان کرد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک این نمایشگاه گشایش می یابد که واحدهای تولیدی از بخش های صنعتی، ماشین آلات و صنایع فلزی، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، صنایع شیمیایی، پلاستیک و پتروشیمی، لوازم خانگی، برق و الکترونیک، صنایع نساجی، چرم و پوشاک را شامل می شود.

    رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اینکه حضور در این رویداد فرصتی برای دیدار با توانمندی های متنوع و با کیفیت صنایع از سراسر کشور است تصریح کرد: بدون شک این نمایشگاه در رسته خود از حضور باشکوه و  بی نظیر صنعتی است که با هدف ایجاد فرصت برای مشارکت در سرمایه گذاری انتقال دانش و فناوری و شکل گیری نظام پیمانکاری های فرعی است.

    بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران با حضور بیش از یک هزار واحد تولیدی از روز 21  لغایت 23 مردادماه به مدت 3 روز  در مصلی بزرگ تهران افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت