آغاز هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشارکت بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

آغاز هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از واحد مرکزی خبر، فعالان صنعت ساختمان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود را رونمایی می کنند.
    علی مطیع جهانی دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تشریح وضعیت مشارکت کنندگان نمایشگاه هجدهم با بیان این مطلب گفت: از مجموع 919 مشارکت کننده تعداد 804 شرکت داخلی بوده و 89 شرکت خارجی به طور مستقیم همچنین 26 شرکت نیز به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده اند.
    وی درباره کشورهای شرکت کننده اعلام کرد: شرکت هایی که به صورت مستقیم در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند از کشورهای ترکیه، چین، لهستان و هلند هستند.
    مطیع جهانی گفت: شرکت هایی هم که به طور غیرمستقیم در نمایشگاه هستند از کشورهای نروژ، چک، ایتالیا، آلمان، برزیل، کره جنوبی، هند، فنلاند، فرانسه، انگلیس، هنگ کونگ، سوئیس، استرالیا، اتریش، ژاپن و اسپانیا حضور یافته اند.
    وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال از دستاوردهای جدیدی نظیر صنعتی سازی، ارائه محصولات در سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی، طرح های نوین انبوه سازی، بازسازی بافت های فرسوده، تاسیسات و نماهای ساختمانی و سازه های فولاد رونمایی می شود.
    مطیع جهانی در ادامه به برگزاری همایش های متعدد در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرده و گفت: 4 کارگروه تخصصی در حوزه کاشی و سرامیک، سبک سازی ساختمان، انبوه سازان و طرح های نوین ساختمان برگزار خواهد شد.
    وی با اشاره به حضور تعاونی ها در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ابراز داشت: تعاونی ها در حوزه سازه های فولادی و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند، پاویون تخصصی تعاونی های بانوان در حوزه صنعت ساختمان، معماری و شهرسازی در نظر گرفته شده همچنین کارگاه های تخصصی هم در 8 نوبت برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت