پس از دو سال وقفه؛

نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان مهرماه امسال برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد اصفهان گفت: پس از دو سال وقفه نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان مهرماه امسال برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان مهرماه امسال برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، اصغر مختاری در ارتباط با برگزار شدن یا نشدن نمایشگاه کتاب اصفهان در سال جاری اظهار داشت: پس از دو سال وقفه در برگزاری، امسال نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان اواخر مهرماه و اوایل آبانماه برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توافق درباره زمان و نوع برگزاری نمایشگاه به ناشران سپره شده بود اما این رخداد فرهنگی برگزار نشد، ابراز داشت: امسال توافقات لازم را با ناشران اصفهانی انجام داده‌ایم و دو ماهی است جلسات لازم در ارتباط با برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان برگزار شد و مطابق زمان‌بندی پیش رفتیم تا به موقع شاهد برگزاری این رویداد فرهنگی در اصفهان باشیم.

    معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد اصفهان با بیان اینکه توافقات لازم با مسئولان استانی و کشوری در این ارتباط انجام شده است، ابراز داشت: مکان برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

    انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه کتاب با توافق ناشران

    وی با توجه به اختلافی که در سال‌های گذشته میان کارشناسان فرهنگی و ناشران در ارتباط با زمان برگزاری نمایشگاه کتاب وجود داشت، تاکید کرد: با بررسی‌های کارشناسی و توافقات لازم با ناشران برترین زمان ممکن برای برگزاری نمایشگاه انتخاب شده است به نوعی که در این زمان دانشگاه‌ها و مدارس آغاز به کار کردند،‌ منابع درسی مشخص شده است و از روزهای شلوغ اوایل مهرماه نیز فاصله گرفتیم.

    فعال شدن بخش ثبت‌نام ناشران پس از امضای قرارداد با شرکت نمایشگاه‌ها

    مختاری با بیان اینکه تفاهم‌نامه اولیه برگزاری نمایشگاه کتاب با ارشاد منعقد شده است، گفت: یک قرارداد نیز با شرکت‌ نمایشگاه‌های کشور درباره مکان و زمان برگزاری باید امضاء کنیم و سپس بخش ثبت نام ناشران در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت