حضور هیات ازبکستان در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- سرپرست سفارت ازبکستان با هیات همراه از هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کرد.

حضور هیات ازبکستان در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از واحد مرکزی خبر، سرپرست سفارت ازبکستان و هیات همراه در نشست مشترک با دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، راه های گسترش تعاملات را بررسی کردند.علی مطیع جهانی دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در نشست مشترک با سرپرست سفارت ازبکستان درخصوص همکاری های مشترک در راستای گسترش تعاملات اقتصادی تاکید کرد.


    ­نمایشگاه صنعت ساختمان وارد دومین روز شد
    هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در حالی دومین روز خود را آغاز کرد که از اولین ساعات، با استقبال بازدید کنندگان مواجه بود.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در دومین روز، میزبان مسئولان و فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.همچنین در برنامه های امروز نمایشگاه، هیات های تجاری از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت.

    مطیع جهانی در پاسخ به این سوال که چه دستاوردهای جدیدی در نمایشگاه هجدهم صنعت ساختمان، رونمایی می شود، اذعان داشت: در نمایشگاه امسال از دستاوردهای جدیدی نظیر صنعتی سازی، ارائه محصولات در سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی، طرح های نوین انبوه سازی، بازسازی بافت های فرسوده، تاسیسات و نماهای ساختمانی و سازه های فولاد رونمایی می شود.

    مطیع جهانی در ادامه به برگزاری همایش های متعدد در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرده و گفت: 4 کارگروه تخصصی در حوزه کاشی و سرامیک، سبک سازی ساختمان، انبوه سازان و طرح های نوین ساختمان برگزار خواهد شد.

    وی افزود: همچنین حضور هیات های تجاری کشورهای هدف از طریق رایزن های بازرگانی صورت گرفته است که برگزاری جلسات B2B در حاشیه نمایشگاه را موجب خواهد شد.

    این مقام مسئول در بخش تعاون اذعان داشت: در حاشیه نمایشگاه امسال، همایشی به عنوان سرمایه گذاری در کشور افعانستان با حضور هیات تجاری افغانستان برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به حضور تعاونی ها در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ابراز داشت: تعاونی ها در حوزه سازه های فولادی و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند، پاویون تخصصی تعاونی های بانوان در حوزه صنعت ساختمان، معماری و شهرسازی در نظر گرفته شده همچنین کارگاه های تخصصی هم در 8 نوبت برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت