برپایی نمایشگاه «ایران هنر» در بوستان رازی

عصر نمایشگاه- بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» با هدف معرفی آخرین دستاوردها و آثار خلاقانه هنری و در عین حال کاربردی هنرمندان منطقه ۱۱ در بوستان رازی برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه «ایران هنر» در بوستان رازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه با اعلام خبر فوق همزمانی این برنامه را با روز حمایت از صنایع کوچک و روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی مناسب دانست و آنرا گامی هر چند کوچک در راستای منویات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت.

    وی در ادامه خاطر نشان ساخت در این نمایشگاه و بازارچه که تولیدات هنری بصورت زنده توسط هنرمندان طراحی و ساخته می‌شود و هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری از جمله خراطی و لایه چینی، گلدوزی، زیورآلات سنتی، چرم، پتینه و نقاشی روی چوب، معرق و قاب سازی، منبت، شمع‌سازی، میناکاری، معرق و فرش و جاجیم روی سفال، ساخت سازهای سنتی، زری بافی، سفال و سرامیک، هنرهای چوبی، نقاشی با نخ، همجوشی شیشه، چاپ دستی و ده‌ها رشته و سبک هنری آخرین تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    بختیاری در قسمت دیگری از سخنانش ضمن تشریح اهداف این برنامه اذعان داشت بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» فارغ از معرفی هنر دست اساتید ایرانی و اوج نبوغ و ظرافت هنر این هنرمندان ایرانی زمینه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را نیز به عینیت نزدیک می‌کند و شهروندان ضمن بازدید از نمایشگاه امکان ثبت نام در دوره‌های آموزشی و کارآفرینی را هم خواهند داشت و در عین حال سرمایه‌گذاران و خریداران این نوع کالای ایرانی می‌توانند سفارشات خود را دنبال کنند.

    وی سخنانش را با این توضیح ادامه داد که این نمایشگاه از معدود اقداماتی است که زمینه آشنایی اهالی هنر را با اساتید و نخبگان این حوزه فراهم می کند و می تواند ظرفیتهایی را ایجاد کند تا هنرمندان و اساتید متبحر و در عین حال گمنام را بیشتر به جامعه معرفی نماید.

    بختیاری در پایان ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور و بازدید از این بازارچه و نمایشگاه هنری زمان برگزاری آیین اختتامیه را در روز 29 مرداد ماه ساعت 18:30 ذکر کرد و اعلام داشت در این مراسم هنرمندان و اساتید معرفی و تجلیل خواهند شد.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در زمان یاد شده از ساعت 18:30 به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی، فرهنگسرای رازی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55423353 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت