نمایشگاه "دستاوردهای رسانه‌ای" در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری‌ گفت: همزمان با افتتاح بیست و یکمین‌ جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها نمایشگاه دستاوردهای رسانه‌ای استان نیز در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح می‌شود.

نمایشگاه "دستاوردهای رسانه‌ای" در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مهرداد عظیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی‌ بیست‌ و یکمین‌ جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار داشت: این رویداد‌ بزرگ‌ بزرگترین‌ رویداد‌ فرهنگی است و خدا را شاکرم‌ که این توفیق‌ نصیب‌ استان شد.

    وی افزود: راه رشد و توسعه استان قطعا‌ معرفی‌ ظرفیت‌ها و ایجاد زمینه برای حضور سرمایه‌گذار در استان است و در این‌ استان‌ وفاق‌ و همدلی‌ وجود دارد و مسئولان دلسوز مردم هستند و ما را حمایت کردند‌ و شور و شتاب امروز با حمایت‌ همه مسئولان بوده است‌.

    مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی‌ استان‌ برای جشنواره بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته‌های این‌ استان‌ گردشگری است که یک بازدید از استان شد و مقرر گردید این همایش‌ در چغاخور برگزار شد و حتما باید این جشنواره برای استان دستاورد خوبی داشته باشد.

    عظیمی خاطرنشان کرد: مرکز استان هم در این جشنواره باید دیده‌ شود هرچند از چند ماه‌ پیش‌ جای‌ جای استان را معرفی کردیم‌ و عدالت‌ را در همه جا رعایت‌ کردیم‌ و اختتامیه‌ پنجم‌ شهریورماه در فرهنگسرا برگزار می‌شود.

    وی گفت: برای اولین‌ بار دکتر دارابی دستور دادند که‌ یک‌ نمایشگاه‌ با عنوان تولیدات‌ رسانه‌ای استان‌ راه‌اندازی شود که این نمایشگاه یکم‌ شهریور ماه در فرهنگسرا‌ افتتاح‌ و در روز پنجم‌ اختتامیه‌ نمایشگاه برگزار می‌شود‌.

    عظیمی تصریح‌ کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است و محصولات‌ فرهنگی و رسانه‌ای برند‌ معرفی می‌شود و تعداد‌ غرفه‌ها 40 غرفه است‌.

    مدیرکل‌ صدا و سیمای‌ چهارمحال و بختیاری ادامه‌ داد: علاوه‌بر اینکه‌ میزبانی‌ باید‌ به نحو‌ احسنت‌ برگزار شود همه ما یک دغدغه داریم‌ که استان‌ به نحو‌ شایسته‌ معرفی و بتوانیم‌ جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم‌.

    در پایان از آرم‌ جدید شبکه جهانبین‌ رونمایی شد‌.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت