فردا با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی؛

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک فردا با حضور برخی از نمایندگان مجلس و معاون سازمان بهزیستی افتتاح می‌شود.

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛­­ در سال حمایت از کالای ایرانی با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح می‌شود.

    15 شهریورماه جاری و با حضور ­­فرید­­براتی سده معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور،­ ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک و چند تن از اعضای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک آغاز به کار می کند.

    بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور اطلاع رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه های رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش و استعداد، آموزش و سرگرمی های فکری، پوشاک کودک و مادر، روانشناسی کودک و مادر، مراکز خدمات درمانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و مرتبط با نمایشگاه و سایر صنایع و خدمات مرتبط با موضوع مادر و کودک، حمایت از صادرات محصولات ایرانی و توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی است.­

    در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، کارگاه های آموزشی در حوزه خود مراقبتی، فرزند پروری، سلامت روانی، اختلالات گفتار و خلاقیت و ... نیز برگزار خواهد شد.­

    همچین تست بینایی سنجی، غربال گری اوتیسم و مشاوره و روان شناسی کودکان و خانواده از دیگر فعالیت های جانبی در این نمایشگاه خواهد بود.

    این گزارش می افزاید که فضایی به عنوان شهر بازی نیز در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک برای استفاده کودکان بازدیدکنندگان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است؛​ نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کوک از 15 شهریورماه جاری به مدت چهار روز تا 18 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و از ساعت10 تا 18 ­پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت