مزایای صفحه نمایش در غرفه‌های نمایشگاه

عصر نمایشگاه- هنگامی که سخن از نمایشگاه به میان می‌‌آید، مسلما صفحه نمایش غرفه در ذهن شما اولویت اول نیست؛ اما همین نمایشگرهای سبک و چند‌منظوره می‌توانند تغییر بزرگی در نمایشگاه بدهند؛ مخصوصا اگر بودجه زیادی نداشته باشید. در اینجا دلایل مهمی برای اهمیت کاربرد صفحه نمایش در نمایشگاه‌ها و رویدادها ذکر شده است.

مزایای صفحه نمایش در غرفه‌های نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، صفحه نمایش در کل مجموعه نمایشگاه برای رفع نیازهای مربوط به ارائه تصویرهای نمایشی کاربرد دارد. صفحه نمایش برای نمایش اطلاعات بازاریابی کسب‌و‌کار شما در نمایشگاه گزینه بسیار خوبی است. همچنین می‌توان از آنها برای نمایش گزیده‌ای از تصاویر محصولات بهره گرفت به این ترتیب، فضای زیادی جهت نمایش محصولات در غرفه اشغال نمی‌شود.
    کاربردهای دیگر در بخش‌هایی شامل نمایشگاه‌های هنری، مراکز گردشگری، نمایشگاه‌ها و مدارس هنری است. گروه‌های اجتماعی بومی، مانند جوامع تاریخی، از صفحه نمایش برای نمایش اطلاعات استفاده می‌کنند و عکاسان نیز می‌توانند از آنها برای نمایش نمونه تصاویر خود استفاده کنند.

      تنوع
    صفحه‌های نمایش طیف وسیع و متنوعی دارند؛ بنابراین، مطمئنا می‌توانید از صفحه نمایشی استفاده کنید که مطابق با نیازهای شماست.
    صفحه نمایش تاشو با قاب پی‌وی‌سی یا قاب آلومینیومی در دسترس است. صفحه نمایش‌ها تنظیمات مختلفی، از جمله صفحه نمایش روی میز، نمایشگر با 6 پنل یا 7 پنل با قفسه جدانشدنی و نمایشگر با 8 پنل ارائه می‌شوند. صفحه نمایش تاشو ساده‌ترین نوع مورد استفاده است. نمایشگرهای قابل حمل panel and pole display boards  دقیقا همان چیزی هستند که نامشان بیان می‌کند؛ پنل‌های نمایشی که طوری جفت و جور شده‌اند تا صفحه نمایشی ایستاده به وجود بیاورند. می‌توانید از میان قاب‌های آلومینیومی یا پی‌وی‌سی و 4، 6، 8 یا 10 پنل نمایشی طبق نیاز غرفه‌تان یکی را انتخاب کنید. پنل‌ها را می‌توانید در حالت افقی یا عمودی و در تنظیمات مختلف نسبت به فضای غرفه نصب کنید. برای اینکه تصاویر منحنی، زیگزاگ یا صاف باشند، می‌توانید دیرک‌ها را زاویه دار نصب کنید.  صفحه نمایش‌های سنگین نیز همان شرایط نمایشگرهای تاشو را دارند و قاب آلومینیومی منحصر‌به‌فرد آنها با لبه‌های لولادار همراه شده است. این باعث می‌شود که صفحات برای نمایش دائمی قوی‌تر و مناسب‌تر باشند. بهتر است از پارچه‌های ساده یا پنل‌های گرافیکی چاپی استفاده کنید.
    ما صفحات بزرگ‌تر، مانند بوردهای Jumbo Display و اسکرین‌های Concertina را پیشنهاد می‌دهیم. آنها نیز همانند نمایشگرهای دیگر می‌توانند به عنوان دیوارهای جداکننده غرفه یا صفحه نمایش دفتر مورد استفاده قرار گیرند.

      قابل حمل و سبک
    از میان گزینه‌های موجود برای نمایش محصولات در غرفه‌های نمایشگاه، صفحه نمایش، سبک‌وزن‌ترین گزینه است. برای مثال، صفحه نمایش رومیزی فقط 3.5 کیلوگرم وزن دارد و 6 پنل نمایشگر پنل تاشو فقط کمی بیش از  9کیلوگرم وزن دارد که یک فرد به سادگی می‌تواند آن را حمل کند.
    برای هر صفحه نمایش، کیف حمل طراحی شده است که تمام اجزا را در خود جای می‌دهد. این امر باعث می‌شود انتقال نمایشگر با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی آسان شود. این کیف از بورد نمایشگر هنگام حمل یا انبار کردن محافظت می‌کند.

      چندکاره و کاربردی
    صفحه‌های نمایش یک بوم خالی دارند. آنها از هر دو طرف با پارچه‌ای ساده پوشانده شده‌اند؛ بنابراین، آنچه که نمایش می‌دهید- از پوسترهای چاپی تا چاپ هنری و از کارت‌های تبریک تا عکس- بستگی به خودتان دارد.
    از آنجا که صفحه نمایش‌ها دائمی نیستند، به راحتی می‌توان اطلاعات را با هزینه کم و بدون نیاز به خرید مجدد تغییر داد. اگر پیام‌های بازاریابی خود را به طور مرتب تغییر می‌دهید، این بهترین گزینه است.  صفحه نمایش‌ها دو طرفه هستند و بنابراین فضای بیشتری برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود دارید. یک طرف صفحه نمایش، در قسمت قاب تورفتگی دارد، به این ترتیب، حتی هنگام تا کردن بورد نمایشی گرافیک سر جای خود باقی می‌ماند؛ به راحتی تنظیم می‌شود و در شلوغی نمایشگاه نیز به آسانی جمع می‌شود. برای اینکه تمرکز بیشتری را روی صفحه نمایش خود جلب کنید، از پرژکتور استفاده کنید. این قسمت‌ها را می‌توان به راحتی در بالای قاب قرار داد تا نوردهی بیشتری ایجاد شود.

      مقرون‌به‌صرفه
    قیمت صفحه نمایش از 52 پوند برای نمایشگر رومیزی شروع می‌شود که ارزش زیادی نسبت به هزینه آن دارد. اگر بودجه شما بسیار محدود است، همچنان می‌توانید نمایشگرهای با کیفیت تهیه کنید و باز هم بودجه برای پارچه‌های چاپی و لوازم جانبی مورد نیاز داشته باشید.

      کاربرد آسان
    اکثر صفحه‌های نمایش تاشو هستند، بنابراین پنل‌ها را می‌توان به راحتی جمع یا باز کرد. برای نمایشگرهای 6، 7 و 8 بوردی، بخش‌های بالایی و پایینی باز می‌شوند و به آسانی به هم وصل می‌شوند تا در غرفه مورد استفاده قرار گیرند. برای نصب این صفحه‌های نمایش تاشوئی هیچ ابزاری مورد نیاز نیست، و یک نفر می‌تواند در عرض یک دقیقه نمایشگر را آماده به کار کند.  صفحه‌های نمایش Panel and Pole  در سِت کامل ارائه می‌شوند و برای وصل‌کردن پنل‌ها به دیرک‌های نمایشگر، پین‌های مخصوص وجود دارد. پنل‌ها می‌توانند در هر قسمت دیرک به هر زاویه‌ای، متناسب با نیازهای شما، وصل شوند. صفحه نمایش نیاز به هیچ تکیه‌گاهی ندارد، بنابراین می‌توانید در هر جایی از آن استفاده کنید؛ مخصوصا اگر قرار است در رویدادها و برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. هر دو طرف بوردهای نمایشگر با فوم پوشیده و پشت آن پارچه نایلونی پیچیده شده است. نمایشگرها در 13 رنگ مختلف ارائه می‌شوند که متناسب با کسب‌و‌کار خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ابزار و پوسترهای نمایش را می‌توان با چسب به این پارچه متصل کرد، بنابراین صفحه نمایش سریع و آسان نصب می‌شود.

      ابزار
    به علاوه، طیف وسیعی از لوازم جانبی ارائه می‌شود که در کنار صفحه نمایش غرفه شما را ارتقا می‌دهد. برای مثال، با استفاده از گیره می‌توانید قسمت‌های مربوط به بازاریابی یا بروشور شرکت را به نمایشگر اضافه کنید؛ همچنین می‌توانید کانتر تبلیغاتی را برای سلام و خوشامدگویی به غرفه اضافه کنید. با استفاده از پایه‌های iPad ویژگی تعامل را می‌توان به نمایشگاه وارد کرد؛ بازدیدکنندگان می‌توانند در وب سایت شما جست و جو کنند تا مطلع شوند شما چه چیزهایی را ارائه می‌دهید.  در کنار صفحه نمایش می‌توان از پارچه‌های رومیزی همراه با لوگوی چاپ شده ‌ روی آن استفاده کرد. این گزینه مخصوصا اگر نمایشگر رومیزی دارید، ایده خوبی است و به غرفه شما جوی حرفه‌ای می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت