پایان کار دوره اول؛ آغاز فعالیت دوره دوم

دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران شهریورماه ۹۸ برپا خواهد شد

عصر نمایشگاه- پس از ۴ روز برپائی، اولین دوره نمایشگاه صنعت گاز ایران در ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۳ شهریورماه ۹۷ به کار خود پایان داد و اولین گام در میزبانی کشور از نمایشگاه تخصصی در حوزه گاز برداشته شد.

دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران شهریورماه ۹۸ برپا خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران IRGS 2018، محمدحسن گرائی، مدیر نمایشگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه  سال 98،  فعالیت خود را از ابتدای هفته آینده آغاز و ستاد برگزاری طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته، دومین دوره نمایشگاه در تاریخ 5 تا 8 شهریورماه سال 98 در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
    گرائی گفت: در دومین گام نمایشگاه صنعت گاز ایران، بر حضور گسترده تر شرکت های داخلی و همچنین برپائی پاویون اختصاصی برخی از کشورها که مذاکرات اولیه آن از چند ماه گذشته، آغاز شده، تمرکز خواهیم داشت.
    مدیرنمایشگاه صنعت گاز ایران افزود: همچون دوره اول تعامل، ارتباط با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران انجام و بر اساس آخرین مذاکرات صورت پذیرفته پیش و در حین نمایشگاه، از حمایت و همکاری آن دو سازمان برای برگزاری هر چه بهتر و گسترده تر نمایشگاه سال بعد، استقبال می کنیم.
    گرائی افزود: در دوره اول شاهد مشارکت 70 واحد داخلی و خارجی بودیم که مورد بازدید کاملا تخصصی دست اندرکاران و مخاطبان صنعت گاز کشور قرار گرفت و انتظار می رود این نمایشگاه به دلیل اهمیت موضوعی آن، گام های توسعه خود را سریع تر برداشته و در آینده نزدیک به یک رویداد معتبر ملی و سپس در سطح بین المللی تبدیل شود.
    مدیر نمایشگاه صنعت گاز ایران، برپائی این نمایشگاه در شرایط خاص فعلی کشور را با اهمیت و یک موفقیت برشمرد و افزود: براساس بازخورد مثبت از تعریف نمایشگاه مستقل گاز از سوی مشارکت کنندگان و صاحب نظران در ادامه با حمایت بیشتر وزارت خانه ها و سازمان های ذیربط، انجمن های تخصصی دوره های بعدی در مسیر طبیعی توسعه یک رویداد، در سطح کیفی بالاتر با حضور مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان بیشتر بر پا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت