هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته از امروز تا ۱۸ شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، در این رویداد و در مساحت 47 هزار مترمربع دهها شرکت‌کننده‌ داخلی و خارجی دستاوردهای خود را در زمینه این صنایع در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

    دام، طیور، شیلات و فرآورده‌های لبنی، به عنوان یکی از زیربخش‌های کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال، می‌تواند نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. به‌ویژه شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که توجه به تولید و صادرات غیرنفتی در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد. به همین دلیل زیرمجموعه‌های صنعت کشاورزی که نقش مهمی در تأمین غذا و امنیت غذایی ایفا می‌کنند، می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای درآمدهای نفتی کشور باشند.

    ایران نیز به دلیل قرار گرفتن در موقعیت ژئوپلتیک مناسب می‌تواند به عنوان یکی از قدرت‌های صنایع کشاورزی در جهان خودنمایی کند. اما این موضوع افزایش دانش فنی و به‌روزکردن تجهیزات و ماشین‌آلات را می‌طلبد. دولت‌ها نیز همواره اهداف خود را در راستای حمایت و توجه به این بخش برنامه‌ریزی می‌کنند. بر این اساس هر ساله نمایشگاه‌های مختلفی در زمینه مجموعه کشاورزی در کشور اجرا می‌‌‌شود. برگزاری نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته یکی از این رویدادهاست که هرساله با هدف ارتقای این صنعت در معرض دید متخصصان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    امسال نیز نمایشگاه بین‌المللی تهران از پانزدهم تا هجدهم شهریور میزبان این نمایشگاه است.

    هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته که تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصان و فعالان اقتصادی ایرانی و خارجی در آن حضور دارند، به عنوان یک رویداد اقتصادی در سطح منطقه شناخته می‌شود که شرکت نمایشگاهی «میلاد مبتکر شرق» برگزاری آن را بر عهده دارد.

    نمایشگاه بستری برای ارائه محصولات جدید

    نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصان این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی و تبلیغاتی می‌تواند بهره‌وری و بازخورد مطلوب‌تر را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند.

    بر اساس این گزارش 230 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 10 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند. از جمله کالاهای ارائه‌شده نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته می‌توان به ماشین‌‌آلات و تجهیزات صنعت دامپروری و مرغ‌داری، خوراک و مکمل‌های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن، مواد بیولوژیک و ... اشاره کرد.

    غرفه‌داران این نمایشگاه در سالن‌های 5، 31، 35، 38، 40، 41 و 44 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند.
    این نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید عموم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت