نمایشگاه آثار هنری رنگ خیال در تکاب گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار هنری 'عاطفه نژادی' از هنرمندان جوان شهرستان تکاب با عنوان رنگ خیال گشایش یافت.

نمایشگاه آثار هنری رنگ خیال در تکاب گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ،این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه و با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان گشایش یافت.
    در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت مقام شمس تبریزی و مولانا برپا شده، 20 اثر هنری شامل قطعات انتزاعی و پتینه کاری به نمایش درآمده است.
    آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل قطعات و تابلوهای دکوراتیو با موضوعات و مضامین انتزاعی بوده که با استفاده از مواد برجسته، چسب چوب، پودر مل و رنگ آکرلیک روی چوب ساخته شده است.
    این هنرمند جوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آثار نمایشگاه رنگ خیال با به کار بردن هنر 'پتینه کاری' در موضوعات عرفانی خلق شده و مفاهیم انتزاعی را به صورت برجسته ارائه می کند.
    عاطفه نژادی در خصوص تکنیک های آثار نمایشگاه رنگ خیال ادامه داد: پتینه کاری از هنرهای جدید و مدرن بوده و در آن هنر کهنه سنتی به حالت مدرنیته با تکنیک های متفاوت تلفیق می شود.
    عاطفه نژادی، فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه ارومیه است و بیش از سه سال سابقه فعالیت هنری دارد؛ آثار هنری این هنرمند جوان تاکنون در چندین نمایشگاه انفرادی و جشنواره ها و نمایشگاه های گروهی متعدد به نمایش درآمده است.
    اثر هنری این هنرمند جوان به نام 'ققنوس در آغوش آتش شود ماناتر' امسال در جشنواره بنیاد فردوسی کشور به عنوان اثر برگزیده هنری انتخاب شد.
     نمایشگاه آثار هنری رنگ خیال به مدت یک هفته در ساختمان انجمن خوشنویسان تکاب برای بازدید علاقه مندان دایر است.
    هنرمندان نقاش و خوشنویس تکاب در چند سال گذشته در جشنواره های مختلف ملی و منطقه ای شرکت کرده و به عناوین برتر دست یافته اند.
    چندی قبل، نمایشگاه آشوب هندسی شامل آثار نقاشی خط جعفرعلی سروی همپا، از هنرمندان این شهرستان در جشنواره بین المللی شمس و مولانا در شهرستان خوی برپا شد.
    تکاب در عرصه هنر خوشنویسی از شهرهای مطرح کشور است و همراه با شهر قزوین به عنوان یکی از قطب های تربیت خوشنویسان برجسته شناخته می شود.
    شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت