۵۴ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق حضور دارند

عصر نمایشگاه- سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت که حضور ۵۴ شرکت بزرگ ایرانی در شصتمین نمایشگاه بین المللی دمشق نشان از روابط خوب ایران و سوریه است.

۵۴ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق حضور دارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، جواد ترکابادی جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی دمشق اظهار داشت: شصتمین نمایشگاه بین المللی دمشق در حقیقت فرصتی بسیار بزرگ برای شرکت های اقتصادی ایرانی است.
    وی گفت که حضور ایران برای مشارکت در بازسازی سوریه فرصتی برای بخش خصوصی کشورمان در بخش های فعال اقتصادی است تا بتوانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.
    سفیر ایران تصریح کرد: حضور بخش های مختلف صنعتی ایرانی و همچنین ساختمانی و زیرساختی در این نمایشگاه، نشان می دهد بخش خصوصی جمهوری اسلامی آمادگی دارد در تمام بخش های اقتصادی سوریه مشارکت کند.
    ترکابادی تصریح کرد: حضور ایران در نمایشگاه بین المللی، آغازی برای حرکت دوباره روابط اقتصادی و تجاری میان جمهوری اسلامی و سوریه است.
    وی تصریح کرد: نمایشگاه بازسازی سوریه ماه گذشته نیز در این کشور برپا می شود و امیدواریم شرکت های ایرانی با حضور خود از این فرصت استفاده کنند.
    وی ادامه داد: این حضور امکان این را فراهم می کند که جمهوری اسلامی بخش خوبی از این بازار بسیار امیدوارکننده و سودمند را به خود اختصاص دهد.
    وی با اشاره به توافق نامه در دست امضا میان ایران و سوریه، گفت: بی شک موافقت نامه ها زیرساخت لازم را برای پیشبرد همکاری های اقتصادی فراهم می کند، اما روابط بسیار مستحکم و حضور شرکت های ایرانی در بخش های مختلف در سوریه، راه را کوتاه کرده و حتی ما را بی نیاز از بسیاری از موافت نامه ها کرده است.
    شصتمین نمایشگاه بین المللی دمشق شب گذشته (پنجشنبه) با حضور عماد خمیس نخست وزیر سوریه و 1700 شرکت داخلی و خارجی از 48 کشور جهان در شهرک نمایشگاهی دمشق گشایش یافت.
    این نمایشگاه با شعار 'بزرگواری شرق ابتدایش دمشق است' با حضور میهمانان داخلی و خارجی گشایش یافت.
    نمایشگاه دمشق که سابقه برگزاری آن به سال 1954 میلادی می رسد، یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های تجاری در منطقه خاورمیانه و بزرگ ترین رویداد اقتصادی سوریه محسوب می شود.
    جمهوری اسلامی ایران با 52 شرکت در شصتمین نمایشگاه بین المللی اقتصادی دمشق حضور دارد.
    پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق سال گذشته با حضور 43 کشور از جمله روسیه، چین، ایران، ونزوئلا، عراق، هند و 20 شرکت خارجی دیگر پس از یک وقفه هفت ساله برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت