نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی و پزشکی کراچی پایان یافت

عصر نمایشگاه- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشکی و صنایع شوینده و بهداشتی کراچی با عنوان «Health Asia» که سه شنبه هفته جاری با حضور پنج شرکت خوشنام ایرانی در شهر بندری «کراچی» مرکز اقتصاد و تجارت پاکستان آغاز شده بود، پنجشنبه شب پایان یافت .

نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی و پزشکی کراچی پایان یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشکی و صنایع شوینده و بهداشتی کراچی نمایندگان 500 شرکت از 25 کشور جهان همچون ایران، چین، سنگاپور، هند، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، آلمان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا و ترکیه حضور داشتند.
    شرکت های حاضر در این رویداد ، 912 برند تجاری خود را در مدت زمان برگزاری نمایشگاه به علاقه مندان این بخش و فعالان اقصادی دیگر کشورهای جهان معرفی کردند.
    مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کراچی در گفت و گو با ایرنا افزود:در این نمایشگاه بین المللی، پنج شرکت ایرانی فعال در عرصه تولید شامپو، کرم، عطر، ادوکلن و شوینده، سرنگ بهداشتی،تجهیزات و ادوات پزشکی و فعال در تولید پودر ماشینی و شوینده های مختلف حضور فعال داشتند.
    «اصغر اعظمی» افزود:در این نمایشگاه، پاویونی به مساحت 100 متر مربع به ایران اختصاص یافت و صنعتگران و تولیدکنندگان برتر کشورمان در نمایشگاه بین المللی صنایع شوینده و بهداشتی کراچی حضور یافتند.
    وی، توسعه صادرات محصولات بهداشتی، شوینده و آرایشی ایران به دیگر کشورها و معرفی ظرفیت های ایران در این زمینه به دیگر کشورها به ویژه پاکستان و کراچی را از اهداف حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه عنوان کرد.
    اعظمی با تشریح دستاوردهای حضور ایران در این نمایشگاه، گفت:شرکت های ایرانی حاضر در این رویداد ، نشست هایی با اعضای هیات های بازرگانی پاکستان برگزار کردند و بر اساس یکی از تفاهم ها، قرار شد که یک شرکت ایرانی فعال در زمینه تولید شوینده ها، در پاکستان نشبت به تاسیس نمایندگی تولیدی اقدام کند.
    مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشکی و صنایع شوینده و بهداشتی کراچی ادامه داد:دو شرکت ایرانی دیگر نیز در خصوص فروش محصولات و اعطای نمایندگی فروش در پاکستان با طرف مقابل به توافق رسیدند.
    به گزارش ایرنا، نمایشگاه صنایع شوینده و بهداشتی «Health Asia» و نمایشگاه بین المللی «فارما آسیا»، بزرگترین رویداد سالانه صنعت بهداشت و دارویی پاکستان است.
    نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشکی و صنایع شوینده و بهداشتی کراچی به منظور معرفی سرمایه گذاران کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه و کشورهای آسیایی و تحقق محیط سرمایه گذاری مطلوب و سازگار با محیط زیست در پاکستان فعالیت می کند.
    بیمارستان های بین المللی مشهور، دانشگاه های پزشکی، شرکت های داروسازی، هیات های رسمی وزارتخانه های بهداشت و سلامت کشورهای عضو OIC و کشورهای آسیایی و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی از حاضران اصلی این نمایشگاه بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت