دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام کرد؛

حضور در نمایشگاه جیتکس امارات برای بازارسازی محصولات دیجیتال

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه (جیتکس) ۲۲ مهرماه در امارات آغاز می شود و هدف اصلی شرکت‌های ایرانی از دید دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازارسازی برای محصولات بومی است.

حضور در نمایشگاه جیتکس امارات برای بازارسازی محصولات دیجیتال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، سی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه (جیتکس) که تا بیست و ششم مهرماه ادامه دارد، همه ساله به میزبانی امارات در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی برگزار می‌شود.
    در این نمایشگاه، شرکت های کشورهای مختلف جهان به ارائه محصولات و دستاوردهای خود در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلمبرداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و دیگر ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازند.
    سی و یکم تیرماه مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد هزینه غرفه بندی شرکت های حاضر در این رویداد فناورانه، به صورت حمایتی است و به هزینه بلیت و هتل، یارانه تعلق می گیرد.
    امروز نیز دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هدف اصلی شرکت‌های ایرانی از حضور در نمایشگاه جیتکس دوبی، علاوه بر برقراری ارتباط با فعالان صنعت فاوای جهان، بازارسازی برای محصولات دانش بنیان و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
    به گزارش تارنمای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، «مهدی فقیهی» افزود: در این نمایشگاه، پاویون ایران متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فدراسیون فاوای ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
    برگزاری نشست های تجاری در قالب تعاملات دوجانبه شرکت ها و میزگرد با حضور علاقه مندان به سرمایه گذاری در ایران از دیگر فرصت های این نمایشگاه است.
    فقیهی تعامل با کشورهای منطقه را از اولویت های مسوولان شرکت کننده در این نمایشگاه برشمرد و اضافه کرد: در شرایط کنونی، حمایت دولت از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های خارجی از جمله جیتکس باید بر بازارسازی محصولات دانش بنیان متمرکز باشد؛ زیرا با توجه به افزایش نرخ ارز در کشور، مزیت‌های صادرات افزایش یافته است و رشد صادرات غیرنفتی اثر مثبت برای کشور دارد.
    وی ادامه داد: اگر حضور، شناسایی و تحلیل بازار هدف در این نمایشگاه‌ها هدفمند باشد، نباید این فرآیندها در انتهای نمایشگاه پایان یابد بلکه باید به طور دائمی در قالب توسعه شرکت‌های مدیریت صادرات ادامه یابد.
    قرار است با حمایت سازمان توسعه تجارت 30 تا 50 درصد هزینه اجاره غرفه در پاویون جمهوری اسلامی به طور یارانه تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت شود که براین اساس، حضور در نمایشگاه امسال نسبت به پارسال اندکی ارزان‌تر تمام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت