انتشار همزمان پنج نشریه تخصصی از سوی گروه رسانه ای امروز

عصر نمایشگاه- گروه رسانه ای امروز در آخرین ماه از تابستان ۱۳۹۷ با انتشار همزمان ۵ رسانه مکتوب در کنار همراهان خود خواهد بود.

انتشار همزمان پنج نشریه تخصصی از سوی گروه رسانه ای امروز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، چهارصد و ششمین شماره از هفته نامه «خودرو امروز» به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس به بررسی تازه های صنعت خودرو ایران و جهان پرداخته است. پرونده این شماره هفته نامه با بررسی وضعیت بازار خودروهای وارداتی و آینده آن در کشورمان آغاز می شود و با مرور خودروهای فراموش شده در بازار ایران، معرفی کلاس های محبوب خودرو در جهان، راهنمای خرید هیوندای توسان و ده ها مطلب خواندنی دیگر ادامه پیدا می کند. در خودرو امروز پلاس این شماره هم می توان گزارش اختصاصی خبرنگاران خودرو امروز از اتومکانیکای فرانکفورت را مطالعه کرد.

    «ساختمان فردا» نشریه تخصصی گروه رسانه امروز در حوزه صنعت ساختمان در جدیدترین شماره خود از تأثیر صندوق یکم بر بازار مسکن می گوید. در شماره دهم «ساختمان فردا» بررسی روشهای مدیریت پروژه در ساخت، جای خالی آموزش در نظام مهندسی کشور، مروری بر سامانه های آنلاین املاک و مطالب تخصصی دیگری از این حوزه را خواهیم خواند.

    «اعتبار امروز» نشریه دیگری از خانواده گروه رسانه ای امروز است که در حوزه بانک و بیمه فعالیت می کند. شماره نهم این نشریه مروری بر فعالیت بانک ها و بیمه های ایران و جهان در ماه اخیر خواهد داشت. اعتبار امروز در پرونده ویژه این شماره به «چالش های اجرای بانکداری اسلامی» پرداخته است.

    ماهنامه «نمایشگاه» و هفته نامه «بازار امروز» نیز با پرداختن به صنعت نمایشگاهی ایران و جهان و بازار سرمایه دیگر نشریات گروه رسانه ای امروز هستند. در شماره 27 ماهنامه نمایشگاه درکنار تازه های این صنعت در گفت و گویی با مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها به بررسی تدوین برنامه سه ساله شرکت نمایشگاه ها پرداخته شده است. و در آخر در مرور رویدادهای بازار سرمایه، شماره 159 هفته نامه بازار امروز با مطالب «آزادسازی سقف رقابت محصولات پتروشیمی و فولادی»، «روزهای خوب بورس ادامه دار است»، «بازدهی 70 درصدی شاخص دور از منطق نیست»، «خوش قولی دولت اعتماد به بازار بدهی را افزایش داد» و .... در کنار همراهان خود خواهد بود.

    جدیدترین شماره نشریات تخصصی گروه رسانه ای امروز از روز شنبه سی و یکم شهریور ماه در کنار همراهان خود بود.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت