نمایشگاه ساختمان قطر با حضور شرکت های ایرانی آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و ساخت و ساز با حضور ۱۰ شرکت ایرانی در مرکز نمایشگاه های بین المللی دوحه آغاز به کار کرد .

نمایشگاه ساختمان قطر با حضور شرکت های ایرانی آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که از دوم تا چهارم مهر ماه برگزار می شود ، 240 شرکت از 21 کشور خارجی شرکت دارند.
    در این رویداد از جمهوری اسلامی ایران 10 شرکت در زمینه های سنگ ، کاشی و سرامیک ، تجهیزات هوشمند پارکینگ ، ورقهای فولادی ،محصولات افزودنی بتن، لوله ،سیستم های گرمایشی و سرمایشی و کابینت حضور دارند.
    تمامی شرکت کنندگان ایرانی از بخش خصوصی در این نمایشگاه شرکت دارند که برخی از آنها پیشینه صادرات به قطر را دارند اما بیشتر آنها برای ارزیابی بازار این کشور در نمایشگاه دوحه حضور یافته اند.
    نمایشگاه دوحه در چارچوب چشم انداز توسعه 2030 قطر برگزار می شود.
    دوحه امیدوار است این نمایشگاه فرصت مناسبی برای پایان طرح های در دست اجرای این کشور و برگزاری هر چه بهتر میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2022 میلادی باشد.
    نمایشگاه ساخت و ساز قطر که زیر نظر« شیخ عبدالله بن ناصر آل ثانی » نخست وزیر و وزیر کشور قطر و توسط 'شیخ احمد بن جاسم بن محمد آل ثانی' وزیر تجارت این کشور افتتاح شد، از رویدادهای معتبر این کشور در حوزه ساخت و ساز و صنایع مرتبط به شمار می رود.
    کارشناسان اقتصادی این نمایشگاه را زمینه ای برای حضور در بازار چند میلیارد دلاری و استفاده از فرصت های قطر ارزیابی و از آن به عنوان رویدادی متفاوت و دید در حوزه ساختمان یاد می کنند.
    علاوه بر آن در این نمایشگاه امکان دسترسی به تصمیم گیرندگان با نفوذ در زمینه های مختلف ساخت و ساز برای شرکت های ایرانی فراهم می شود.
    ارزش طرح های زیرساختی قطر 16 میلیارد دلار برآورد می شود.
    دولت قطر امسال برای اجرای طرح های عمرانی این کشور حدود 25 میلیارد دلار اختصاص داده است.
    این نمایشگاه 15 ماه بعد از آن برگزار می شود که کشورهای عربستان ، امارات متحده عربی، بحرین و مصر روابط خود را با قطر قطع کرده و مرزهای زمینی ، دریایی و هوایی را هم بر روی این کشور بستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت