برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از دوشنبه

عصر نمایشگاه- هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی از ۹ تا ۱۲ مهرماه جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از دوشنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، علیرضا علی‌آبادی دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی اظهار کرد: اهداف برگزاری این نمایشگاه از جمله بروزرسانی، توسعه، ارتقای کمی و کیفی تاسیسات پلیسی و استفاده از فناوری‌های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در ماموریت محوله و ارتقای توانمندی فناوری‌های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم همچنین گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات پیشگیری و امنیت در سطح جامعه به منظور کاهش حوادث، سوانح و خسارات ناشی از آن است.

    وی گفت: همچنین حمایت از نخبگان و مخترعان در زمینه تجهیزات مرتبط با ماموریت‌های پلیسی، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و گسترش فضای آشنایی و مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه نمودن دست واسطه‌ها از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    وی با بیان اینکه بیش از 350 غرفه از شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه حاضر هستند، گفت: این محصولات شامل 193 برند از بیش از 20 کشور با بیش از 5000 عنوان محصول است و حضور 17 رده‌های پلیس تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی کننده و ارائه خدمات انتظامی برای عموم بازدید کنندگان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

    دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی ادامه داد:‌ در این نمایشگاه محصولات با گروه کالایی متنوع از قبیل فناوری، اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، آتش‌نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و سایر زمینه‌های دیگر اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط در این حوزه‌ها حضور دارند.

    علی‌آبادی با مقایسه هفدهمین دوره این نمایشگاه با دوره‌های قبل اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد افزایش فضای اختصاص یافته و اختصاص فضای مسقف و روباز و پیش‌بینی بیش از 10 نشست تخصصی در طول نمایشگاه، حضور شرکت دانش‌بنیان و مراکز رشد دانشگاه‌ها، برگزاری بخش ویژه 40 سالگی پلیس و ا نقلاب با مشارکت تمامی یگان‌های ناجا و مجتمع نمودن غرفه‌های بخش بین‌الملل در یک محل به منظور تسهیل در بازدید غرفه‌های این بخش هستیم.

    وی همچنین اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد برگزاری نشست‌های آموزشی از جمله کارگاه امنیت فضای مجازی، کارگاه آموزشی با عنوان پیشگیری از وقوع جرم و برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران و فعالان صنایع مربوطه و روسای پلیس تخصصی هستیم.

    علی آبادی با اشاره به برگزاری طرح "چلچراغ پلیس انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی" گفت: در این زمینه قرار است با معرفی شرح وظایف ماموریت‌ها و دستاوردهای ارزشمند پلیس ایران در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی از نیروهای پلیس قدردانی کنیم.

    دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با بیان اینکه قصد دارم در بحث  فرهنگی و هنری نمایشگاه نیز فعالیت‌هایی را انجام دهیم گفت: در بخش خانواده شاهد قرار گرفتن جایگاه‌هایی برای آموزش‌های همگانی، مشاوره، حجاب و عفاف و... هستیم و در بخش کودکان و نوجوانان نیز غرفه همیاران پلیس، غرفه نقاشی کودکان، غرفه معرفی بازی گشت پلیس و هشدارهای پلیس در حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

    همچنین در بحث فضای مجازی نیز به بررسی آسیب‌ها، تهدیدها و چالش‌های فضای سایبری و نیز کلاهبرداری‌ها و نیز جرایم اینترنتی پرداخته‌ایم.

    وی افزود: پلیس در آیینه هنر نیز یکی دیگر از بخش‌های فرهنگی و هنری این نمایشگاه است که با معرفی آثار هنری شاخص با موضوع پلیس در نمایشگاه فعالیت می‌کند.

    علی‌آبادی در ارتباط با حضور مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه گفت: کمک به جذب بیشتر کارآموزان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بازار کار و ایجاد شغل، ایجاد واحدهای صنایع کوچک و متوسط فنی و تخصصی که بتوانند در بازار کار رقابت‌پذیر باشند، افزایش بازدهی نیروی کار بالقوه و استفاده بهینه از این سرمایه عظیم ملی از دیگر طرح‌های این نمایشگاه است که با هدف ترغیب هیات علمی دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت‌های بیشتر در رفع نیاز ایمنی و امنیت جامعه، تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی در گروه کالایی مربوط به نمایشگاه و افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی در حوزه صنایع امنیتی و ایمنی، برگزار می‌شود.

    وی افزود: مراکز رشد دانشگاهی از جمله پارک علم و فناوری ایلام، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه الزهرا(س)، مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته شریف، دانشگاه خوارزمی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری امیرکبیر، دانشگاه تربیت مدرس و...  در این نمایشگاه حضور دارند.

    دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت:‌ در بخش مخترعان نیز شاهد حضور 70 اختراع و ابتکار از بخش‌های مختلف ناجا، فنی‌ حرفه‌ای و دانشگاه هستیم و دیگر اختراعات طی سه مرحله داوری از بین 45 اثر دریافتی، تعداد 5 اثر انتخاب شده که در قالب 11 غرفه در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت