شروع به کار همزمان دو نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات فروشگاهی در شیراز

عصر نمایشگاه - بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه اولین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

شروع به کار همزمان دو نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات فروشگاهی در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی نمایشگاه فارس مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ضمن اعلام افتتاح همزمان این دو نمایشگاه بیان داشت: آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا، خرید آسان ، مطمئن و سریع، حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی استفاده از کالاهای ایرانی و حمایت و کمک به تجهیز و به روز رسانی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای که به عنوان یک نهاد مدرن توزیع کالا نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی و تردد زیاد درون شهری و به ویژه کمک به کنترل قیمت محصولات و کمک به اقتصاد مصرف‌کنندگان دارند از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.   
         سید محمود موسوی گفت: نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در سالن حافظ و در مساحتی به متراژ 6000 متر مربع و با حضور 57 شرکت تولیدکننده و نمایندگان داخلی و خارجی انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و فر، هود آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، جارو برقی، لباسشویی، انواع قابلمه و ظروف، آبگرمکن، اتو، سبزی خردکن و ... برگزار می گردد.
        وی همچنین گفت بیش از 20 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی در سالن بهار تحت عنوان اولین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در زمینه های مختلفی از جمله صنایع برودتی و یخچالهای فروشگاهی و رستورانی، صنایع آشپزخانه های صنعتی و رستورانی، قفسه های فروشگاهی، صندوق و نرم افزارهای حسابداری، چرخ‌های خرید و دستگاه های ثبت سفارش و ... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
        موسوی ضمن ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این نمایشگاه بتواند با توجه به بحران بازار چالش این روزهای متقاضیان کالا را تا حدودی برطرف کند و گامی موثر در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد اعلام کرد: تمامی علاقه‌مندان به این دو نمایشگاه می‌توانند جهت بازدید تا روز جمعه مورخ 6 مهر 1397 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت