از ۲۱ تا ۲۴ مهر؛

پژوهشگاه علوم ورزشی در نمایشگاه ورزش

عصر نمایشگاه- پژوهشگاه علوم ورزشی در هفدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی حضوری فعال خواهد داشت.

پژوهشگاه علوم ورزشی در نمایشگاه ورزش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از صدا وسیما ، هفدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex 2018)، از 21 مهر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. پژوهشگاه علوم ورزشی در این دوره پربارتر از سال هال قبل برای معرفی آخرین دستاورد‌های خود در حوزه فناوری ورزشی و تعامل علمی- اجرایی بیشتر با بخش تولیدی و صنعتی ورزش کشور، حضوری فعال خواهد داشت.
    در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌های ورزشی ساخت داخل که با همکاری پژوهشگاه علوم ورزشی در حال انجام است از قبیل: سازه‌های تمرینی کراس فیت، پرچم ویبره داوری فوتبال، کفی طبی ورزشی، دستگاه اندازه‌گیری ضربان قلب، سرعت و شتاب، پنجه مصنوعی کربنی برای دویدن معلولان، روبات هوشمند توان‌بخشی اندام تحتانی، سیستم پرتابل شبیه‌ساز ورزش قایقرانی، وسایل تفریحی- ورزشی ویژه جشنواره‌ها و المپیاد‌های ورزشی در غرفه پژوهشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
    از دیگر اقدامات مهم پژوهشگاه در این نمایشگاه می‌توان به معرفی خدمات آزمایشگاهی و انجام آزمون پایش سلامت برای عموم بازدیدکنندگان، معرفی طرح‌های پژوهشی مبتنی بر فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی، معرفی همایش‌های ملی و بین‌المللی، ارائه آخرین کتاب‌ها و نشریات علمی- پژوهشی انتشارات پژوهشگاه، مشاوره در زمینه فرایند‌های ثبت اختراعات ورزشی و همچنین مشاوره تخصصی اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم ورزشی اشاره کرد.
    نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی به عنوان مهمترین و بزرگترین نمایشگاه در حوزه محصولات و خدمات ورزشی در کشور شناخته شده است که هر ساله تحت عنوان Sportex در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه جدیدترین تجهیزات و وسایل ورزشی تولیدشده در بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولیدی‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ورزشی، توانمندی‌های فدراسیون‌های ورزشی و همچنین برنامه‌های مختلف ورزشی و آموزشی، ارائه و در معرض دید مسئولان و مقامات کشور، مدیران تربیت بدنی نهاد‌ها و ارگان‌ها و سایر علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
    علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه پژوهشگاه علوم ورزشی می‌توانند از 21 تا 24 مهر از ساعت 9 صبح تا 17 عصر به نشانی: تهران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 10 و 11 غرفه شماره 9 مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت