دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری فردا افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی از ۱۹ الی ۲۲ مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری فردا افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری بیش از 130شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان حضور و مشارکت دارند.
    نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی، زنجیره کامل صنایع بسته بندی و فرآوری در بخش های غذایی، نوشیدنی ها، نان، شیرینی وشکلات، دارویی، بهداشتی و آرایشی، کالاهای صنعتی و غیر غذایی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

    در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات قبل از چاپ، محصولات چاپی، محصولات پس از چاپ، کاغذ، تجهیزات و مواد تبدیل کاغذ، جوهر و مواد مصرفی، محصولات بسته بندی، چاپ، چاپ تکمیلی، چاپ سبز و چاپ سه بعدی، محصولات و خدمات نرم افزاری و دیگر موارد مربوط به صنعت چاپ ارائه خواهد شد .

    در سال جاری علی رغم تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران، شرکت‌هایی پیشرو از کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان در زمینه ارائه صفر تا صد ماشین آلات بسته بندی و فرآوری، ماشین آلات چاپ، بسته بندی های انعطاف پذیر، تولید‌کنندگان کاغذ و کارتن در نمایشگاه حضور دارند.
    بازدیدکنندگانی از کشور های آلمان، هند، روسیه، پاکستان، عراق، افغانستان، قطر، لیبی، امارات متحده عربی، بنگلادش، الجزایر، ترکیه و گرجستان برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام کرده اند که این فرصتی بی نظیر برای تولید کنندگان داخلی جهت توسعه صادرات غیر نفتی می باشد.

    برگزاری دوره های تخصصی حوزه چاپ و خدمات مرتبط به آن، کارتن و کاغذ، تکنولوژی‌های بسته بندی توسط اساتید داخلی و بین المللی در چهار روز نمایشگاه و حضور چند هیات تجاری و اقتصادی خارجی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

    در این نمایشگاه برای نخستین بار پاویون تخصصی صنعت بسته بندی انعطاف پذیر و خدمات وابسته ایران با برندFPI  برگزار خواهد شد. پاویون اختصاص FPI بستری نوآورانه برای حضور و معرفی توانمندی های داخلی در عرصه جهانی است.

    نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری با همکاری  نمایشگاه دوسلدورف آلمان  برگزار می شود. این شرکت به عنوان یکی از برگزار کنندگان تخصصی و پیشرو در کشور با برگزاری 9 عنوان نمایشگاهی در سال در حوزه های کشاورزی، دام و طیور، صنایع غذایی، توریسم و گردشگری، صنعت هتلداری، چاپ و بسته بندی فعالیت تخصصی دارد.

    نمایشگاه بین المللی صنایع بسته بندی و فرآوری با برند pacprocess و عضو هشتم اتحاد جهانی نمایشگاه های اینترپک، در کنار سایر اعضا از کشور های آمریکا، آلمان، کنیا، اندونزی، چین، هند و روسیه قرار دارد. و نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ با برند IPAP و عضو ششم خانواده جهانی دروپا، در کنار سایر اعضا از کشور های آلمان، تایلند،الجزایر، چین و اندونزی قرار دارد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت