یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد

شورای شهر بودجه های مربوط به پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را تصویب می کند

عصر نمایشگاه- یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از پروژه های مهم و ضروری شهر اصفهان محسوب می شود چرا که این پروژه، به محل کسب و کار و درآمد شهری تبدیل خواهد شد.

شورای شهر بودجه های مربوط به پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را تصویب می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ،عباس حاج رسولیها تصریح کرد: این پروژه در بودجه سال 95 شهرداری، دارای ردیف اعتبار است و در صورت نیاز، بودجه جدیدی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

    وی ادامه داد: این پروژه باید به بهره برداری برسد و در صورتی که شهرداری بودجه بیشتری لازم داشته باشد، شورا آن را تصویب خواهد کرد. 

    رییس سابق شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به لزوم بهره برداری از این پروژه در زمان مقرر اظهار کرد: نمایشگاه در دوره قبلی شورا، دارای سهام دارانی بود که توانایی تأمین هزینه های این پروژه را نداشتند. به همین دلیل شهرداری اصفهان وارد عمل شد و بیش از نیمی از سهام این پروژه را خریداری کرد تا روند این پروژه را بهبود بخشد.

    حاج رسولیها اذعان داشت: اقتصاد شهر به وجود چنین مرکزی نیاز دارد. از طرف دیگر، مرکز فعلی نمایشگاه در شأن این شهر نیست و به دلیل جانمایی نامناسب، منظر پل تاریخی شهرستان را نیز تخریب کرده است.

    این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهرداری به این پروژه ورود کرد تا روند احداث این پروژه را تسریع بخشد و با توجه به در اختیار داشتن حدود 60 درصد سهام نمایشگاه، امکان این تأثیرگذاری فراهم شده است.

    حاج رسولیها تأکید کرد: شاید در گذشته این پروژه با مشکل مالی مواجه شده بود اما امروز که شهرداری سهامدار اصلی است، قطعاً مشکل مالی محسوسی وجود نخواهد داشت. شهرداری مشکلی ندارد که به اندازه سهام خود هزینه کند و در اصل باید این کار را انجام دهد. 

    این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطعاً در سال جاری تمامی بخش های مرکز جدید نمایشگاه آماده نخواهد شد اما به شرایطی خواهد رسید که امکان انتقال سالن های فعلی به محل جدید وجود داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت