۱۸ استارتاپ ایرانی به پرتغال می‌روند

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعزام هیاتی با حضور ۱۸ استارتاپ به نمایشگاه استارتاپ‌های پرتغال خبر داد.

۱۸ استارتاپ ایرانی به پرتغال می‌روند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا ، مهدی فقیهی در بازدید از سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس دبی گفت: حضور شرکت های استارتاپی و دانش بنیان ایران در جیتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فناوری اطلاعات سطح منطقه می تواند باعث آشنا شدن بیشتر شرکت های فناوری با آخرین دستاوردهای صنعت فناوری اطلاعات شود و قدرت تعاملات این شرکت ها و نیز حرکت به سمت صادرات را گسترش می دهد.

    وی با بیان اینکه ایجاد همکاری های مشترک از جمله اهداف حضور شرکت های دانش بنیان در استارت ها با حمایت معاونت علمی در نمایشگاه جیتکس است، گفت: در این نمایشگاه فضای استارتاپی که در اختیار کسب و کارهای نوپا قرار گرفته می تواند فضای خوبی را برای توسعه این کسب و کارها در آینده ایجاد کند.

    فقیهی تأکید کرد: از سوی دیگر رویدادهای نمایشگاهی بهتری نیز در دنیا وجود دارد که استارتاپ ها می توانند با حضور در آن طرح ها و ایده های خود را به معرض نمایش بگذارند.

    وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات سیاسی باعث شده که کشورهای عربی استقبال خوبی از طرح ها و ایده های ما نداشته باشند، گفت: از این جهت معاونت علمی قرار است در ماه نوامبر هیاتی از استارتاپ های ایرانی را برای حضور در رویداد وبساینت پرتغال حمایت کند.

    وی گفت: یادگیری تعاملات بین المللی و جذب سرمایه گذاری با حضور استارتاپ ها در نمایشگاه های بین المللی مانند جیتکس و سایر نمایشگاهها محقق می شود، از این رو در پنجم نوامبر یک هیات با حضور 18 استارتاپ، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا به انتخاب پارک علم و فناوری پردیس از سوی معاونت علمی به نمایشگاه پرتغال اعزام می شوند.

    فقیهی تصریح کرد: معاونت علمی در راستای برنامه های حمایتی خود از برگزیدگان استارتاپ در نمایشگاه الکامپ تهران نیز برای حضور در جیتکس حمایت کرده بود اما این شرکت ها در جیتکس حضور نیافتند.

    به گفته وی، جایزه الکام استارز به 10 استارتاپ برتر به مبلغ 20 میلیون تومان در نمایشگاه الکامپ تعلق گرفته بود و 30 شرکت خلاق نیز معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت