برپایی نمایشگاه برق خودباوری را به صنعت تزریق می‌کند

عصر نمایشگاه- سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه بین‌المللی برق خودباوری مناسبی را به این صنعت تزریق می‌کند، گفت: این رویداد بین‌المللی زمینه تعامل تمامی شرکت‌های تولید کننده تجهیزات را فراهم می‌کند و برای توسعه اقتصادی در صنعت برق بسیار موثر است.

برپایی نمایشگاه برق خودباوری را به صنعت تزریق می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از وزارت نیرو، محمود رضا حقی‌فام با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، گفت: همواره در دنیا نمایشگاه‌ها محمل مناسبی است تا استفاده کنندگان از فناوری و تولید کنندگان محصولات را به یکدیگر معرفی کند.

    وی افزود: این نمایشگاه نیز مستثنی از این قاعده نیست و تمامی شرکت‌های توزیع، برق‌ منطقه‌ای و حتی شرکت‌های خصوصی در نمایشگاه صنعت برق به عنوان کسانی که مطالبه کننده استفاده از فناوری‌های جدید هستند گردهم می‌آیند.

    حقی‌فام با تاکید بر اینکه این رویداد بین‌المللی زمینه تعامل کلیه شرکت‌های تولید کننده تجهیزات را فراهم می‌کند، ادامه داد: پس از آشنایی شرکت‌های یاد شده با یکدیگر طبیعتا می‌توانند نیازهای جدید را نیز با هم تعریف کنند و این امر می‌تواند فضای توسعه آینده را برای این شرکت‌ها ایجاد کند.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرتصریح کرد: حتی در این بین شرکت‌های تامین کننده کالا می‌توانند راه‌حل مشکلاتی که کاربرانی همچون شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع با آن روبه‌رو هستند را هم معرفی کنند.

    وی با اشاره به حضور 68 شرکت خارجی از 18 کشور در این دوره از نمایشگاه‌ بین‌المللی صنعت برق، خاطرنشان کرد: دعوت از شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه می‌تواند فضای تبادل تجربیات را به یک فضای بین‌المللی تسری دهد تا ضمن آشنایی شرکت‌های داخلی با فناورهای نوین دنیا، شرکت‌های خارجی نیز بتوانند با نیازهای داخل کشور ما آشنا شوند.

    سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه برگزاری این رویداد بین‌المللی برای توسعه اقتصادی در صنعت برق بسیار موثر است، اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاهی یک خودباوری مناسبی را به صنعت برق ایران تزریق می‌کند. زمانی که فعالان صنعت برق با حضور در نمایشگاه شاهد تولید عمده تجهیزات مورد نیاز بخش برق با بالاترین کیفیت در داخل کشور هستند طبیعتا یک فضای خودباوری و آرامش خاطری را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

    حقی‌فام در پایان گفت: از طرفی هر ساله در این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های علمی و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید نیز می‌تواند به پویایی این نمایشگاه کمک شایانی کند.

    هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی بازه زمانی یازدهم تا 14 آبان‌ماه سال جاری با حضور 483 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت