هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فردا افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- ده ها کارگاه و واحد تولیدی داخلی و خارجی از فردا و با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران،جدیدترین تولیدات و خدمات این صنعت پرکاربرد را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ارائه و به نمایش می گذارند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فردا افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از ایلنا؛ در هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران که با شعار پنجره‌ای رو جهان و در پنج سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود، 312 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
    دبیرکل و رئیس ستاد برنامه ریزی و اجرایی انجمن لوازم خانگی ایران در این باره گفت: از میان شرکت‌کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران، تعداد 259 شرکت داخلی و 53 شرکت  خارجی هستند.
    حبیب‌اله انصاری با بیان اینکه در کنار شرکت های داخلی نمایندگنی از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا نیز حضور دارند، افزود: امسال تلاش کردیم برای حمایت از کالای ایرانی، حضور شرکت‌های داخلی را در نمایشگاه بیشتر توسعه دهیم.
    انصاری افزود: در این نمایشگاه انواع یخچال، یخچال فریزر، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی،انواع ظروفچینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل،  سرویس آشـپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی و آبسـرد‌کن، انواع سینک، هود، هـواکش، سـماور، تصـفیه آب و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگی، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری همایش جنبی و کارگاه های تخصصی با حضور  برخی از صنعتگران و متخصصان و استادان دانشگاه از جمله برنامه های جانبی هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران بود که با حضور مقامات اتاق بازرگانی تهران و اساتید حوزه های برندینگ و تبلیغات برگزار می شود
    انصاری با بیان اینکه نمایشگاه امسال با شعار پنجره‌ای رو به جهان برگزار می‌شود، افزود: همچنین قرار است در روزهای برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، سفرای کشورهای خارجی و چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و با تولیدکنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند.
    وی معرفی توانمندی‌های صنعت لوازم خانگی کشورمان به جامعه، ارائه نوآوری‌ها و ابتکارات در چرخه تولید لوازم‌خانگی، شناسایی نظرات مردم از محصولات ارائه شده براساس اصول مشتری مداری، توسعه بازار داخلی و صادرات افزایش سطح تولید در صنعت لوازم خانگی، توسعه و تعمیق ارتباط بین تولید کنندگان محصولات نهایی و قطعه سازان، ترویج فرهنگ استفاده مردم از لوازم خانگی ملی، ایجاد فضایی برای تحقیق و ارزیابی صنعتگران، متخصصان ، کارشناسان و دانش پژوهان از صنعت لوازم خانگی و ایجاد زمینه مشارکت سرمایه گذاران خارجی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.
    دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن صنایـع لوازم خانـگی ایران در ادامه گفـت: گردش مالی تولید لوازم خانـگی در کشـور سـالانه حـدود 8 میلیارد دلار است و 75 درصد انواع لوازم خانگی مورد نیاز کشور نیز در داخل تولید می‌شود.
    انصاری تأکید کرد: لوازم خانگی تولیدی کشورمان از نظر کیفیت کاملا با کالای کشورهای مطرح قابل رقابت است، با این وجود قیمت برخی محصولات داخلی تا 50 درصد ارزان تر از کالای مشابه خارجی است.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر، برخی از محصولات لوازم خانگی تولید داخل از جمله کولر آبی، بخاری گازی، آب‌گرمکن، اجاق گاز، چرخ خیاطی و ماشین لباسشویی به دیگر کشورها صادر می شود،افزود: در صنعت لوازم خانگی کشور400 واحد تولیدی کوچک و بزرگ به ‌صورت رسمی فعال هستند و یک میلیون و سیصد هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این صنعت فعالیت دارند.
    گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از فردا تا 4 آذرماه، هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت