نمایش قدرت بخش معدن در نمایشگاه معدن ترکیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دوسالانه معدن ترکیه ۲۰۱۸، به عنوان جامع ترین نمایشگاه صنایع معدنی ترکیه در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه ۹۷ در مرکز نمایشگاهی تویاپ در استانبول برگزار خواهد شد.

نمایش قدرت بخش معدن در نمایشگاه معدن ترکیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه، هشتمین نمایشگاه  بین المللی دوسالانه معدن، تونل سازی، تجهیزات ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین ترکیه توسط شرکت Tüyap  و با همکاری با بنیاد توسعۀ معادن ترکیه برگزار می شود.
    این رویداد از اولین دوره برگزاری در  سال 2004 تا دوره قبلی نمایشگاه در سال 2016 تعداد 40416 بازدید کننده داخلی و خارجی و همچنین 1969 غرفه دار از بیش از 30 کشور جهان را به خود جذب کرده است.
    نمایشگاه معدن ترکیه در دوره قبلی خود در سال 2016 میزبان 392 غرفه دار و 9،472 بازدید کننده حرفه ای در 4 سالن مرکز نمایشگاهی تویاپ بود که با ادامه رشد پیوسته، 5 سالن  مرکز نمایشگاهی تویاپ در سال 2018  میزبان برگزاری این رویداد است.
    درسال 2016 چین، آلمان و جمهوری چک با پاویون های ملی و آلبانی، فرانسه، گرجستان و جمهوری اسلامی ایران با هیئت های تجاری حضور پررنگی در نمایشگاه داشتند و امسال شاهد حمایت وزارت بازرگانی ترکیه از این نمایشگاه خواهیم بود.
    در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، تونل سازی، تجهیزات ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین ترکیه، سمینارها، سمپوزیوم ها و کارگاه های متعددی برگزار خواهد شد و آخرین فن آوری ها، تحولات و قوانین مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در طول این نمایشگاه، متخصصان داخلی و خارجی پیشگام نظرات خود را درباره گذشته و آینده بخش معدن به اشتراک خواهند گذاشت.
    از جمله سرفصل ها و موضوعاتی که در این نشست ها مورد بحث خواهند بود عبارتند از:  مشکلات کنونی بخش معدن، پیشرفت در تولید ماشین آلات معدنی، راه حل های سایشی با فولادهای با قدرت بالا (Hardox®)، سیستم های نقاله و مواد مورد استفاده (اهمیت رول)، روند اکتشاف معادن بین سال های 2016 تا 2018 ، تجزیه و تحلیل حفاری و معدن هوشمند.

    بخش معدن ترکیه در حال توسعه
    فعالیت های معدنی در ترکیه، که سهم عمده ای در اقتصاد ملی این کشور دارد ، در سال های اخیر شتاب بیشتری یافته است. به گفته مقامات، این فعالیت ها باید به طور موثر انجام شود تا گام های موثری برای دستیابی به اهداف چشم انداز 50 ساله در ترکیه برسد. مشوق های دولتی نیز در سال  2017 حدود 45٪ بالاتر از سال گذشته بود. همچنین قوانین و مقررات وضع شده در سال 2018 نشان می دهد که ترکیه قصد دارد فرایندهای صدور مجوز معادن را الکترونیکی کند و در زمان کمتری این فرایند ها را مدیریت کند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت