بازدید معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های عراق از نمایشگاه بین المللی فارس

عصر نمایشگاه- معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های عراق گفت: افتخار داشتم از نمایشگاه تخصصی مصالح و صنعت ساختمان که نمایشگاهی با کیفیت بود بازدید کنم.

بازدید معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های عراق از نمایشگاه بین المللی فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه ابراهیم الشوک پس از بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس در شیراز در خصوص این نمایشگاه بیان داشت: افتخار داشتم از نمایشگاه تخصصی مصالح و صنعت ساختمان که نمایشگاهی با کیفیت بود بازدید کنم.
    تمامی محصولات و کارهای ارائه شده در این نمایشگاه محصول و ساخت جمهوری اسلامی ایران است لذا از کارخانه داران و تولیدکنندگان خواستم محصولات خود را در کشور عراق به نمایش بگذارند تا شرکت ها و مردم عراق با آن آشنا شوند.
    معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراق گفت: برای نمایشگاههای ویژه محصولات ایرانی در عراق امتیازات ویژه قائل می شویم.
    وی ادامه داد: بازار عراق یک بازار پر سود و متفاوت برای شرکت های ساخت و ساز و تولیدکننده مصالح است که در این نمایشگاه مشاهده کردم بنابر این از شرکت های حاضر در این نمایشگاه خواستم در نمایشگاه های عراق حضور یابند تا متخصصین و هموطنان عراقی با محصولات ایرانی بیشتر آشنا شوند.
    الشوک افزود: ما در حقیقت اطلاع چندانی از محصولات ایرانی و نحوه خرید آن ها نداریم و مردم عراق نمی دانند از چه طریقی باید اقدام به خرید محصولات ایرانی کنند.
    وی اظهار کرد: من در این نمایشگاه مصالح، درب های ضد سرقت، پنجره ، سازه های آلومینیومی و بسیاری از ساخته های دیگر را مشاهده کردم که از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است.
    وی در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت های نمایشگاهی در ایران گفت: این تفاهمنامه ها باید بین شرکت های نمایشگاهی وابسته به وزارت تجارت عراق صورت بگیرد که البته ارتباطات خوبی بین شرکت های ایرانی با نمایشگاههای عراق وجود دارد و در آبان ماه امسال نمایشگاهی در عراق برپا شد که شرکت های بسیاری از ایران در آن حضور داشتند.
    الشوک ادامه داد: همچنین نمایشگاههای بسیاری مختص محصولات ایرانی در شهرهای کربلا، بصره، نجف و بغداد برپا می شود و ما امیدواریم که برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را بیش از گذشته در همه استان های عراق شاهد باشیم.
    معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراق تصریح کرد: طبق شرایط و اصول شرکت نمایشگاههای عراق امتیازاتی برای نمایشگاههایی که ویژه محصولات ایرانی برپا شود در نظر گرفته شده است چرا که مردم عراق به محصولات و تولیدات ایران علاقه وافری نشان می دهند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت