قائم‌مقام مدیرعامل شرکت زاگرس اینترنشنال بیان کرد

جای خالی برندهای مطرح دنیا در نمایشگاه نفت

عصر نمایشگاه- یک فعال صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، با اشاره به حضور قابل توجه شرکت‌های خارجی در نمایشگاه اخیر این صنعت گفت: در عین حال برندهای مطرح و بزرگ به نمایشگاه نیامدند و تنها شرکت‌های کوچک اروپایی به ایران سفر کرده بودند.

جای خالی برندهای مطرح دنیا در نمایشگاه نفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، شهرام حیدری، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت زاگرس اینترنشنال افزود: با وجودی که در جانمایی شرکت‌کنندگان در این رویداد، نام بیشتر برندهای بزرگ دیده می‌شد خبری از آنها در نمایشگاه نبود.

    وی گفت: البته برخلاف سال‌های گذشته که بیشتر شرکت‌های خارجی از کشور چین می‌آمدند، امسال شاهد حضور مجموعه‌های اروپایی بودیم که این خود نکته‌ای مثبت محسوب می‌شد چرا که برندهای اروپایی از سابقه و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

    حیدری ادامه داد: شرکت‌های کوچک اروپایی نیز می‌توانند به پیشرفت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور کمک کنند البته مشروط به آن که تجربه و تکنولوژی خود را در اختیار بنگاه‌های ایرانی قرار دهند.

    قائم‌مقام مدیرعامل شرکت زاگرس‌اینترنشنال دستاوردهای این مجموعه را از حضور در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما توانستیم خدمات خود را به شرکت‌های داخلی و خارجی معرفی و با آنها مذاکره کنیم ضمن آن که با کارفرمایان خود نیز ارتباط مستقیم برقرار کردیم.

    سابقه کم و رزومه قابل قبول

    علیرضا مقدسی، مدیر امور مالی و اداری شرکت زاگرس‌اینترنشنال نیز با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه ارائه و صادرات خدمات حفاری، گفت: زاگرس‌اینترنشنال بخشی از یک گروه شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است که خدمات مربوط به تامین همه ادوات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت و همچنین مشاوره در نصب و راه‌اندازی آنها را انجام می‌دهد.

    وی ادامه داد: شرکت اصلی طرف کار در ایران با عنوان کیان ‌پترو سرویس در زمینه ارائه خدمات مربوط به مغزه‌گیری، راندن لوله‌های جداری و مانده‌یابی و اجاره تجهیزات در عملیات حفاری دکل‌های دریایی و خشکی فعالیت می‌کند و بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعت نفت از مشتریان آن بوده‌اند.

    به گفته مقدسی این شرکت در حوزه خلیج فارس قراردادهایی را برای اجرای پروژه‌های خاص منعقد کرده است.

    مدیر امور مالی شرکت زاگرس‌اینترنشنال هدف این شرکت را از حضور در نمایشگاه اخیر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی معرفی خدمات، بازاریابی، یافتن شریک تجاری و ارائه مشاوره به افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه دانست و افزود: با وجودی که این شرکت عمر کوتاهی دارد اما تجربه زیادی در پشت تاسیس آن وجود داشته و بسیاری از افراد خواهان همکاری با مدیران شرکت هستند.

    وی بیان کرد: در شرایطی که توان بیشتر شرکت‌های فعال در ارائه سرویس مغزه‌گیری سه برل است، شرکت زاگرس و کیان ‌پترو سرویس دارای رزومه انجام سرویس مغزه‌گیری تا 11 برل در حوزه میادین دریایی با پرسنل کاملا ایرانی است به گونه‌ای که صاحب رکورد در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شوند.

    مقدسی ادامه داد: تجهیزات مورد استفاده در شرکت زاگرس از برندهای مطرح آمریکایی که بهترین‌های صنعت نفت در دنیا هستند و مزایای قابل توجهی دارند تامین شده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به استهلاک کمتر تجهیزات برای پیمانکار و دقت و بازده بیشتر برای کارفرما اشاره کرد.

    مدیر امور مالی شرکت زاگرس‌اینترنشنال گفت: این موارد در کنار به کارگیری نیروی متخصص مجرب، باعث شده، گروه شرکت‌های زاگرس، کیان پترو سرویس و ... با وجود سابقه کاری کوتاه خود، رزومه کاری قابل توجهی داشته باشند.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت