رئیس سازمان بسیج عشایری در خرم‌آباد خبر داد

برپایی نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی عشایر در استان لرستان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی عشایر در استان لرستان برپا شد که در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و تولیدی عشایر عرضه می‌شود.

برپایی نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی عشایر در استان لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سردار علی پاشا محمدی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدا در طول سال از اقشار مختلف بسیج در دستور کار است.

    وی افزود: بسیج جامعه عشایری به‌ عنوان قشری از اقشار 22گانه سازمان بسیج مستضعفین افتخار دارد به مناسبت 29 اردیبهشت، روز بسیج عشایری که وجهه تسمیه آن دیدار اولین گروه عشایر ایران اسلامی در سال 58 با امام خمینی(ره) است، یادواره 10 هزار شهید گران‌قدر و گلگون‌کفن جامعه عشایری را هرساله به نام یک شهید شاخص انجام دهد.

    رئیس سازمان بسیج عشایری کشور عنوان کرد: شهید شاخص امسال از دیار غیرت، سلحشوری و مردانگی لرستان، سردار شهید قاسم مدهنی و گرامی داشت 10 هزار شهید جامعه عشایری است که سی‌ام اردیبهشت با حضور خانواده شهدا، سران، معتمدان و بزرگان عشایر از استان‌های هم‌جوار، مسئولان لشکری و کشوری  و بسیجیان در سالن شهدای سپاه حضرت ابوالفضل لرستان برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: امیدواریم این یادواره گامی باشد در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا که به‌طورقطع نیازمند این موضوع هستیم.

    محمدی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: روز گذشته در جنب برگزاری مراسم یادواره شهدا نمایشگاهی تحت عنوان فرهنگ و اقتصاد مقاومتی عشایر افتتاح شد.

    وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های فرهنگی، آثار شهدا، فروش محصولات فرهنگی، کتاب و غرفه‌های محصولات تولیدی عشایر با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

    رئیس سازمان بسیج عشایری کشور بابیان اینکه امیدواریم این نمایشگاه گامی باشد در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و ولایت گفت: اگر بخواهیم قشری را مثال بزنیم که در اقتصاد مقاومتی نمونه کامل باشد، جامعه عشایری است و ضمن اینکه خودشان مولد هستند صدها شغل در زمینه‌های خدماتی، بازرگانی و صنعتی ایجادشده است که امیدواریم گامی اساسی باشد.

    وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های استان اظهار داشت: امروز رسانه‌ها یک‌تنه در جنگ رسانه‌ای نابرابر با دنیای استکبار و غرب کار می‌کنند و امیدواریم بحث ترویج جهاد، شهادت و ایثار را کماکان به‌ عنوان رسالت زینبی در دستور کار داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت