با مشارکت ۱۰۰ شرکت ؛

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در اصفهان

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری، هُتل داری و صنایع وابسته با مشارکت یکصد شرکت در اصفهان گشایش یافت.

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه مشارکت کننده هایی از استان های تهران، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و مازندران و نیز نمایندگانی از کشورهای تایلند، مالزی، الجزایر، اندونزی و فنلاند در مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع فضای نمایشگاهی توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.

    این نمایشگاه با هدف توسعه بازار گردشگری، رونق این صنعت پاک و غیرآلاینده و افزایش سهم کشورمان در بازار جهانی گردشگری از طریق افزایش توان داخلی برگزار شده است.

    مشارکت کنندگان این نمایشگاه را دفاتر خدمات مسافرتی، آژانس ها و هُتل ها، ارائه دهندگان خدمات هُتل داری نظیر خودروهای تشریفاتی و تجهیزات نظافت هُتل، ارائه دهندگان خوراک های سنتی و محلی، انواع صنایع دستی، نشریات تخصصی حوزه گردشگری، انجمن ها، شرکت های هواپیمایی، شرکت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری و مراکز توریسم درمانی تشکیل می دهند.

    مراکز اقامتی ویژه، ارائه دهندگان ماشین های ویژه کاروان های گردشگری، فعالان زیرگروه های خطوط هوایی، آژانس ها، هُتل ها، شرکت های سرمایه گذاری گردشگری ، انجمن ها، اتحادیه ها و مؤسسات آموزشی مرتبط و زیرگروه توریسم درمانی، توریسم ورزشی و توریسم هوایی از دیگر مشارکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: پاسداشت میراث فرهنگی تنها به مثابه پاسداشت اماکن نیست، بلکه پاسداشت خردورزی است و با این کار تجارب، سختی ها و تلاش های هموطنانمان در اعصار گذشته را ارج می دهیم.

    فریدون الهیاری اضافه کرد: عمده ارزش های فرهنگ های مختلف در جهان، در اصفهان نیز تجمیع شده است.
    وی افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و اقلیم جزو اصلی ترین مقوله های با اهمیت و قابل توجه مرتبط با این حوزه در استان اصفهان محسوب می شود.

    وی تصریح کرد: گردشگری بستر مناسبی برای درآمدزایی و رفاه مردم است.

    الهیاری گفت: رویدادهای مختلف مرتبط با گردشگری در اصفهان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

    هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری، هُتل داری و صنایع وابسته که با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد، از 28 تا 31 اردیبهشت در جوار پل شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، پذیرای عموم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت