رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی ایران خبر داد

زمینه ورود کالاهای ایرانی به بازارهایی خارجی فراهم می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی ایران، از حمایت دولت از تولیدکنندگان و صنعتگران برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی خبر داد.

زمینه ورود کالاهای ایرانی به بازارهایی خارجی فراهم می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل جوان آنلاین ،حسین اسفهبدی با اشاره به حضور نمایشگاهی ایران در دنیا گفت: علی رغم اینکه ایران سال‌ها که جزو چندین اتحادیه جهانی نمایشگاهی است، در دولت یازدهم عناوین زیادی را در عرصه نمایشگاهی کسب کردیم که پس از انقلاب بی سابقه بود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، با بیان اینکه در سال 1851 میلادی، ایران در اولین نمایشگاه اکسپو جهانی در لندن به دستور امیرکبیر شرکت کرده است، افزود: از آن دوران، ایران در اکسپوهای مختلفی شرکت کرده است که تاکنون عنوانی را کسب نکرده بودیم ولی در سال گذشته، ایران در اکسپوی 6 ماهه ایتالیا، با معرفی سنت، فرهنگ و توانمندی‌های مختلف کشور، مفتخر به دریافت نشان دوم جهانی شد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه در یک سال اخیر، توانستیم معاونت اتحادیه بین المللی نمایشگاهی «یوفی» در خاورمیانه و افریقا را کسب کنیم، گفت: ایران در کمیته اجرایی نمایشگاه‌های بین المللی نیز انتخاب شد که همه اینها ثمره تعامل با دنیا است.

    وی با اشاره به اینکه هیئت‌های تجاری و اقتصادی زیادی به ایران در سال گذشته سفر کرده‌اند، افزود: ثمره این رفت و آمدها به زودی مشخص می‌شود که نمونه آن، تولید لوله چاه نفت و گاز ایتالیایی‌ها با شریک ایرانی است.

    اسفهبدی از حمایت دولت از بخش خصوصی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی خبر داد و گفت: کمک‌های یارانه‌ای برای مشارکت صنعتگران در نمایشگاه‌های بین المللی پرداخت می‌شود تا زمینه‌ای برای ورود کالاها و محصولات ایرانی به بازار جهانی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت