در محل پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در یاسوج ؛

مواجه شدن نمایشگاه تنوع زیستی با استقبال پرشور طبیعت دوستان

عصر نمایشگاه- غرفه های نمایشگاه تنوع زیستی در محل پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در یاسوج با استقبال پرشور طبیعت دوستان مواجه شد.

مواجه شدن نمایشگاه تنوع زیستی با استقبال پرشور طبیعت دوستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، معرفی سیمای طبیعت، المان های تنوع زیستی در قالب آثار هنری وتصویر و استقبال گسترده کودکان و نوجوانان ازاین نمایشگاه از 24 اردیبهشت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برکیفیت و تنوع جشنواره فیلم سبز در یاسوج افزوده است.
    برپایی ایستگاه نقاشی طبیعت برای کودکان، نمایش عکس هایی از گونه های جانوری کمیاب و منحصربفرد استان، معرفی یاهان دارویی، به نمایش گذاشتن ماکت گونه های نادرشامل قوچ، کفتار، بزکوهی ، نمایشگاه چگونگی بازیافت و استفاده مناسب از وسایل پلاستیکی جذابیت این جشنواره را برای علاقه مندان دو چندان کرده است.
    رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: برپایی نمایشگاه تنوع زیستی در این جشنواره به ترویج فرهنگ زیست محیطی استان کمک می کند.
    فریدون همتیان افزود: استقبال دانش آموزان و دانشجویان از این جشنواره بسیار خوب و قابل تقدیر است.
    وی اظهار کرد: در این جشنواره بین المللی هر روز 10 ساعت مستندهای زیست محیطی اکران و از سوی کارشناسان نقد و بررسی می شوند.
    همتیان تصریح کرد: بعد از اکران هر فیلم جمعیت حاضر در سالن بویژه دانش آموزان و کودکان تحلیل خود از مستندهای زیست محیطی را نیز ارائه می دهند.
    وی بابیان اینکه استقبال گسترده مردم یاسوج از جشنواره فیلم سبز نشان از همکاری دوجانبه برای حفظ محیط زیست پایدار دارد،گفت: برپایی این جشنواره در راستای فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست با مشارکت مردمی موثر واقع خواهد شد.
    همایش پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با اکران 250 فیلم و انیمیشن زیست محیطی از روز 24 اردیبهشت به مدت یک هفته در یاسوج در سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.
    وجود 45 گونه پستاندار، 220 گونه پرنده، دوهزار گونه گیاهی، 44 گونه اندومیک 'بومی' را از ظرفیت های منحصر بفرد محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت