با حضور جمعی از مسئولان در بیرجند ؛

گشایش نمایشگاه «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» در بیرجند

عصر نمایشگاه- نمایشگاهی با عنوان «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» امروز با حضور جمعی از مسئولان در بیرجند گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» در بیرجند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، جمشید مشایخی جم رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه 60 تابلو عکس با موضوعات مختلف و در ارتباط با جوانان، زندگی جوانان و زوج های جوان به نمایش گذاشته شد.

    وی دایر شدن نمایشگاه را به مناسبت فرا رسیدن 30 اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه تداوم فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای سیاست های کلی جمعیت و ترویج ازدواج سالم شاد و پایدار در بین جوانان است.

    رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند آغاز هفته جوان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه هایی با موضوعات آمادگی برای ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزندآوری، زایمان و مراقبتهای پس از آن، فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران، مشاوره تغذیه، ترک اعتیاد، شیوه زندگی و اختلالات ناباروری و ناسازگاری و مدیریت آن وجود دارد.

    وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» از 29 اردیبهشت تا 5 خردادماه به مدت هشت روز در شیفت عصر از ساعت 17.30 تا 21.30 برای بازدید علاقمندان بخصوص جوانان دایر است.

    رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گفت: همزمان با هفته جمعیت دوره آموزش سلامت باروری و رویکرد سلامت جمعیتی برای پرسنل مرکز بهداشت و برنامه های برای جوانان در این خصوص برگزار خواهد شد.

    گفتنی است در سیاست های کلی جمعیت به مواردی مانند ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران بویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه ای، هزینه های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تأکید بر آموزش مهارت های زندگی اشاره شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت