سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه ها در مراسم تقدیر از بانوان:

به دنبال ارتقای جایگاه بانوان همکار مطابق با سیاست های دولت هستم

عصر نمایشگاه- مراسم تقدیر و تجلیل از جایگاه زن همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به همراه معاونان شرکت سهامی و بانوان این مجموعه برگزار شد .

به دنبال ارتقای جایگاه بانوان همکار مطابق با سیاست های دولت هستم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، مراسم تقدیر و تجلیل از جایگاه زن همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به همراه معاونان شرکت سهامی و بانوان این مجموعه در تالار اصفهان برگزار شد .

    بهمن حسین زاده در این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت مقام زن خاطر نشان کرد: نقش زنان در بخش های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم براساس توانمندی بانوان شاهد ارتقای آنها در پست های مدیریتی محتلف از جمله صنعت نمایشگاهی و نمایشگاه بین المللی تهران باشیم .

    وی بر این نکته تاکید کرد که نگاهش برای انتخاب پست های مدیریتی مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران جنسیتی نیست و بر اساس توانمندی و تخصص افراد کارها واگذار می شود .

    سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران پیشنهاد داد تا تالار گفتگویی در فضای مجازی برای ارتباط بیشتر با بخش های مختلف برای ارائه نقطه نظرات کارشناسی و تبادل اطلاعات ایجاد شود و افزود: برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی برای بالابردن سطح دانش نیروهای نمایشگاهی از جمله بانوان ضروری است و در تقویم آموزشی سال 98 این مهم گنجانده شده است .

    جهانگیر حبیبی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی شرکت سهامی نمایشگاه نیز در این نشست اظهار داشت: دغدغه مدیران مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه ها توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه بانوان است .

    وی ارتقای کارآیی، بهره وری و تخصص را از جمله نکات ضروری در شرکت سهامی نمایشگاه ها برشمرد و افزود: در دوره مدیریتی جدید این روحیه وجود دارد که مصوبات هیئت دولت در مورد بانوان را اجرا کند .

    در بخش دیگری از این نشست خانم زکایی یکی از کارشناسان مدیریت برنامه ریزی، نوسازی اداری و فناوری اطلاعات به نبود انگیزه برای ارتقای بانوان در پست های مدیریتی اشاره کرد و گفت: در تمام دنیا و در سیستم های نوین مدیریتی جایگاه ارتقای افراد براساس میزان تخصص و تجربه مشخص است که فرد بعد از چند سال تجربه ارتقا می یابد که متاسفانه در کشور ما این موضوع به ویژه برای بانوان لحاظ نمی شود و نتیجه آن می شود که افراد انگیزه لازم برای تحرک و پویایی را ندارند .

    همچنین خانم محمدیان از کارشناسان معاونت فنی و مهندسی به مباحث اصلاح وضعیت حق مسکن، پیگیری تعاونی مسکن، نحوه محاسبه اضافه کاری و سایر خدمات رفاهی بانوان اشاره کرد .

    خانم افراسیابی کارشناس معاونت نمایشگاهی نیز به این نکته اشاره کرد که نگاه جنسیتی باید برداشته شود و افراد براساس توانمندی شان بکار گرفته شوند. همچنین عدم اعزام بانوان به ماموریت های خارج از کشور نیز باید بررسی شود .

    در پایان این مراسم هدایایی به مناسبت بزرگداشت مقام زن به بانوان مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی با حضور مدیران این مجموعه و خانم رستگار مشاور مدیرعامل در امور بانوان اهدا شد .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت