آغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات صبح امروز با حضور رئیس و اعضای کمیسیون تخصصی مشاورین املاک و مستغلات اتاق اصناف ایران و اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران آغاز به کار کرد.

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه بیش از چهل غرفه آخرین دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان خود را برای دلالی علمی املاک، انبوه سازی مسکن، ارتباط خریدار و فروشنده، تجهیزات مسکن و. در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.

    معرفی طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی و جدیدترین سیستم‌های ساخت و ساز در زمینه‌های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، رونق ساخت و ساز، برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن و بازسازی بافت‌های فرسوده از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

    همچنین قرار است در ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری در املاک، شرایطی برای عرضه مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه بهتر را فراهم کنند.

    رونق ساخت و ساز، برقراری تعادل در قیمت مسکن، ارائه روش‌ها و طرح‌های نوین ساخت و ساز، سبک و مقاوم سازی سازه ها، بازسازی بافت‌های فرسوده، آشنایی مهندسان و طراحان با سیستم‌های ساخت و ساز جدید، ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف ساخت مسکن مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

    مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه بستری است برای دست اندرکاران املاک و ساخت و ساز کشور تا روش‌های فروش و تامین تجهیزات و تامین مالی پروژه‌های ساختمانی در کشور مورد بازنگری قرار گیرد.

    وی افزود: تلاش می‌کنیم با هم اندیشی همه فعالان این صنف، حرکتی نو و جدید را در بازار مسکن که این روز‌ها دچار رکود است ایجاد کنیم.

    علاقه‌مندان و کارشناسان بازار مسکن و مستغلات، می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا سیزدهم اسفند ماه از ساعت 9 تا 17 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن 44 مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت