نورنبرنگ، نمایشگاهی برای تمام استانداردها

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نورنبرگ (NürnbergMesse) یکی از ۱۵ شرکت نماشگاهی بزرگ در جهان است که حدود ۱۲۰ نمایشگاه و کنفرانس ملی و بین المللی را در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ و سایر نقاط جهان برگزار می کند.

نورنبرنگ، نمایشگاهی برای تمام استانداردها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه سایت نمایشگاه نورنبرگ نسبتا جدید است. این مرکز نمایشگاهی در سال 1974 با 60،000 متر مربع فضای نمایشگاهی افتتاح شده و گام به گام گسترش یافته است و در حال حاضر 180،000 متر مربع فضای ناخالص داخلی نمایشگاهی را در سالن 16 نمایشگاه دراختیار دارد.

    هر ساله حدود 35000 غرفه دار و بیش از 1.5 میلیون بازدید کننده که سهم بین المللی بازدید کنندگان  26 درصد است در رویدادهایی که نمایشگاه نورنبرگ میزبانی می کند و یا در یکی از زیر مجموعه های خود در چین، آمریکای شمالی، برزیل، ایتالیا و هند  برگزار می کند حضور دارند. 
    سهم غرفه داران بین المللی در نمایشگاه هایی  که توسط نمایشگاه نورنبرگ برگزار می شود، 41 درصد است، در حالی که 24 درصد از متوسط میزان حضور بین المللی بازدید کنندگان تجاری  بالاتر است. در بعد بین المللی ، نمایشگاه نورنبرگ دارای حدود 51 نمایندگی است که در بیش از 116 کشور فعال هستند.
    به گفته اتحادیه نمایشگاه های تجاری آلمان، AUMA، بین المللی بودن نمایشگاه های آلمان مهمترین مزیت این کشور دررقابت جهانی است. این واقعیت  به ویژه در مود نمایشگاه نورنبرگ مصداق دارد چرا که نمایشگاه هایی که در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ برگزار می شوند از بعد بین المللی بسیار قدرتمند هستند. از سوی دیگر، مرکز نمایشگاهی نورنبرگ در سراسر جهان از طریق پنج شرکت تابعه در پنج قاره حضور دارد.
    شرکت نمایشگاهی نورنبرگ حدود 30 رویداد را در خارج از نورنبرگ و عمدتا در کشورهایی که شرکت های تابعه دارد برگزار می کند. و در روسیه و ژاپن که شرکت زیر مجموعه ندارد. نمایشگاه های خارجی نورنبرگ از یک طرف نقاط قوت فضای کسب و کار در کشورهای مربوطه را نشان می دهد، از سوی دیگر، رویدادهای خارج از کشور بر روی مجموعه موضوعی نمایشگاه های نورنبرگ تمرکز دارد. عمده این عناوین عبارتند از: صنعت خودرو، صنایع زیستی و ارگانیک ، رنگ و پوشش، ریخته گری، پنجره و شیشه، نوشیدنی و فن آوری وابسته، حیوانات خانگی، امنیت فناوری اطلاعات، تهویه مطبوع و داروسازی.

    مرکز کنفرانس نورنبرگ نیز با ظرفیت 12،800 شرکت کننده فرصت های منحصر به فردی برای رویداد ها ارائه می دهد. فضای مرکز کنفرانس حداکثر انعطاف پذیری برای برگزاری رویداد های مختلف از کنگره های بزرگ و رونمایی ها تا رویدادهای ویژه و کارگاه های مختف را دارد.

    نمایشگاه نورنبرنگ در منطقه متروپلیتن قرار دارد که دقیقا همان چیزی است که شرکت ها برای  رشد نیاز دارند را ارائه می دهد. ذهن های خلاق، کیفیت زندگی در بالاترین سطح و نسبت بالای سرمایه گذاری و سود. شرکت هایی که در این منطقه حضور دارند، از مزایایی زیادی برخوردار هستند و مطالعاتی نظیر  Mercer Quality of Living Survey  نیز این امر را تایید کرده اند.
    به طور خلاصه ، تمام پیش نیازهای لازم برای حضوردر یک رویداد موفق برای غرفه داران و بازدید کنندگان در نورنبرگ وجود دارد: نمایشگاه و مرکز کنفرانس درعالی ترین سطح ، محیط جذاب و مهمان نوازی در هر زمان.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت