نوآوری و خلاقیت پیش شرط طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۲۰

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد برگزاری مسابقه طراحی پاویون اکسپوی ۲۰۲۰ گفت: نوآوری، خلاقیت و کیفیت با رعایت معماری ایرانی باید در طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ مدنظر قرار گیرد .

نوآوری و خلاقیت پیش شرط طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، پیرو برگزاری مسابقه طراحی پاویون ایران در اکسپوی 2020 دوبی روز گذشته جلسه ای  با حضور بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و معاونین، مدیران و کارشناسان این شرکت و همچنین جمعی از معماران، متخصصین و طراحان زبده پیرامون بحث و بررسی شرایط و مفاد چگونگی برگزاری مسابقه طراحی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی 2020 در محل تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاهها برگزار شد.

    ‌‌‌در این جلسه 10 شرکت منتخب و هیات داوران از دانشگاههای هنرهای زیبای تهران، دانشگاه هنر تبریز، دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند .

    ‌بهمن حسین زاده با بیان اینکه باید حضور ایران در اکسپوی 2020 قوی و بیانگر تواناییها و ظرفیتهای بالای کشورمان در تمام عرصه ها باشد حمایت خود را از طرحهای خلاقانه در این زمینه اعلام کرد و اظهار داشت: باید با سرعت و صلابت بیشتری نسبت به آماده سازی طرحهای اولیه جهت گزینش بهترین طرح برای اجرا در ساخت پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی 2020 دبی اقدام کنیم .

    ‌وی با تاکید بر اهمیت اکسپو افزود: انتظار داریم طرحهای قوی و درخور شان جمهوری اسلامی ایران از سوی شرکتهای منتخب ارائه شود چرا که نخبگان هیات داوری امر انتخاب را بر عهده دارند و بهترین طرحها پس از انتخاب در دبی به اجرا در می آید .

    در ادامه این جلسه شرکتهای منتخب سوالاتی را مطرح کردند که مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران‌ ضمن پاسخ به سوالات به این نکته اشاره کرد که بودجه موردنیاز اکسپو به هیات دولت ارائه شده و درصدد هستیم برای کاهش هزینه ها از حامی مالی طبق ضوابط و مقررات استفاده کنیم .

    در ادامه این جلسه سید حسین میرظفرجویان رئیس ستاد برگزاری مسابقه طراحی پاویون اکسپوی 2020 راهنمایی های فنی لازم در مورد چگونگی طراحی پاویون اکسپو را ارائه کرد و گفت: اکسپوی 2020 دبی فرصت خوبی است برای تامل در ماهیت و ضرورت ارتباطات موثر و فرصتهای ناشی از آن که نقش ایران در این میان را نمی توان نادیده گرفت .

    وی افزود: طراحی غرفه ایران منحصر به عرضه طرح معماری نیست و طراحی محتوایی نقش سازنده تری خواهد داشت .

    ظفرجویان تاکید کرد همه کشورها در اکسپو برای خود یک شعار دارند که از طراحان خواسته ایم با توجه به مدل طراحی شده یک شعار هم برای ایران مدنظر قرار دهند .

    وی در پایان تصریح کرد نوآوری، خلاقیت و کیفیت با رعایت معماری ایرانی باید در طراحی پاویون ایران در اکسپوی 2020 مدنظر قرار گیرد .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت