معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن خبر داد

عرضه ۳ قرآن مغلوط در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن از عرضه ۳ جلد قرآن مغلوط در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف و توزیع قرآن‌های بدون مجوز به ویژه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با ناشران متخلف برخورد می‌کنیم.

عرضه ۳ قرآن مغلوط در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، احمد زرنگار معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به کاهش تخلفات در زمینه توزیع قرآن‌ها مغلوط و بدون مجوز در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار داشت: امسال تیم‌های اعزامی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب با دقت به بررسی قرآن‌های عرضه شده در این نمایشگاه پرداختند که پس از ارزیابی گزارشی از وجود 3 جلد قرآن مغلوط را ارائه دادند.

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال 3 جلد قرآن مغلوط در نمایشگاه توزیع شد، افزود: پس از ارائه گزارش موضوع را بررسی و این قرآن‌ها را جمع‌آوری کردیم البته ناشران متخلف نیز مدعی بودند که از این مشکل اطلاعی نداشته‌اند که پس از بررسی پرونده آن‌ها متوجه شدیم که این تخلف سهوی بوده است.

    زرنگار با اشاره به اینکه قرآن‌های مغلوط عرضه شده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال برای دو ناشر بود، گفت: پس از جمع‌آوری این قرآن‌ها، موضوع را به مسئولان وزارت ارشاد گفتیم تا آن‌ها نیز پیگیری کنند؛ سازمان دارالقرآن هم از ناشران تعهد می‌گیرد و در سابقه کاری آن‌ها این تخلفات را درج می‌‌کند.

    وی درباه تمهیدات سازمان دارالقرآن برای عدم تکرار تخلفات در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از عرضه قرآن‌های مغلوط یا بدون مجوز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و از همین‌جا به ناشران می‌گوییم که در صورت مشاهده تخلف در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با آن‌ها برخورد جدی می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت