سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد:

آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب

عصر نمایشگاه- سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب ۵۰ درصد افزایش یافته است.

آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب 50 درصد افزایش یافته است.

    به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت بن خرید کتاب گفت:‌ ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه(20 فروردین ماه) آغاز خواهد شد و تا پایان روزشنبه(24 فروردین ماه) به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
    دهقانکار از افزایش 50 درصدی یارانه خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی، مساعدت وزیر محترم و پی‌گیری‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه خرید کتاب 50 درصد افزایش پیدا کرده است.
    سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ 150 هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب 90 هزار تومان است و 60 هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.
    وی با تاکید بر نقش دولت دوازدهم در حمایت از کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: افزایش 50 درصدی یارانه خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
    دانشجویان و طلاب می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت TIBF.IR  مراجعه کنند.
    سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت