بیش از ۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی نمایشگاهی جهان در سال ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- سرپرست مدیریت بازاریابی و امور مشارکت های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، گفت: گردش مالی نمایشگاهی جهان در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی نمایشگاهی جهان در سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، مرتضی دیلان با بیان این مطلب، افزود: این رقم گردش مالی مربوط به حدود 32 هزار نمایشگاه با 138 میلیون مترمربع در 180 کشور جهان‌ و بیش از یکصد نوع شغل بوده است.
    وی با اعلام اینکه در سال 2016، 116 میلیارد یورو معادل 137 میلیارد دلار حاصل خرید مستقیم کالا و خدمات از شرکتها در صنعت نمایشگاهی بوده است، تصریح کرد: از این میزان 275 میلیارد یورو بازده فروش کالا و خدمات محسوب می شود.
    سرپرست مدیریت بازاریابی و امور مشارکت های شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، ادامه داد‌ : این آمار در سال 2018، با حدود 32 هزار نمایشگاه و 138 میلیون مترمربع در 180 کشور جهان، بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان گردش مالی نمایشگاهی و بیش از یکصد نوع شغل بوده است.
    دیلان با اشاره به شرایط خاصی که در آن قرار داریم، بیان کرد: باید در این شرایطی که تحریم های ظالمانه ای بر اقتصاد کشور اعمال می شود از پتانسیل بزرگ صنعت نمایشگاهی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای معرفی کالا و خدمات در بازارهای هدف صادراتی بهره وافر را ببریم.
    به گفته وی بزرگداشت صنعت نمایشگاهی این پیام را به جامعه جهانی و دنیا مخابره می کند که علی رغم تمامی ناملایمات و مانع تراشی های دشمنان نظام صنعت نمایشگاهی ایران بسیار پویا و زنده است.
    سرپرست مدیریت بازاریابی و امور مشارکت های شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، همچنین با اشاره نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به رونق تولید، تصریح کرد : ما شعار مقام معظم رهبری در رونق تولید ملی را در ارایه کالاها و تولیدات ملی سرلوحه فعالیتهای خود قرار می دهیم و از آن سود می جوییم .
    دیلان در ادامه گفت: هدف دیگر ما از پاسداشت روز صنعت نمایشگاهی این است که از مسئولان و مقامات کشورمان بخواهیم که به این صنعت توجه بیشتری داشته باشند و اختیارات ما را افزایش دهند چرا که با سرمایه گذاری بر صنعت نمایشگاهی امکان تکیه بر صادرات غیرنفتی کشور وجود خواهد داشت.
    وی اضافه کرد: ما در حوزه مدیریت بازاریابی حرکت های نوینی را آغاز کرده ایم؛ تدوین لایحه صنعت نمایشگاهی یکی از مواردی است که با تصویب آن در سال 98 صنعت نمایشگاهی را به عنوان پرچمدار صادرات غیرنفتی معرفی می کنیم.
    سرپرست مدیریت بازاریابی و امور مشارکت های شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، در پایان در خصوص نحوه حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاههای داخلی و با وجود تحریم‌های اعمالی گفت: از ابتدای امسال برای شرکت‌ها و افراد خارجی که برای حضور در نمایشگاهها به ایران می‌آیند با هماهنگی‌ وزارت امور خارجه در حال اتخاذ تدابیری هستیم که انشالله نتایج درخشانی را خواهیم گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت