در نگارخانه ارشاد اسلامی سقز؛

گشایش نمایشگاه نقاشی برادران ضیا الدینی در سقز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نقاشی هادی و مهدی ضیا الدینی خالق مجسمه های آزادی سنندج، استاد ' هه ژار' در مهاباد و 'کچه شوانه'(دختر چوپان) در میدان مادر سقز روز شنبه در نگارخانه ارشاد اسلامی سقز گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه نقاشی برادران ضیا الدینی در سقز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه که شامل تعدادی از آثار نقاشی این دو برادر هنرمند نامی عرصه نقاشی و مجسمه ساز کشور است با همکاری انجمن هنرهای تجسمی روناهی، شورای اسلامی و شهرداری سقز در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برپاشده است.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون این رویداد هنری با بیان اینکه در سال های 86 و 87 نیز این دو برادر در شهرستان سقز نماشگاه برپا کرده اند و با استقبال چشمگیر مردم و هنرمندان روبرو شد، اظهار کرد: این

    نمایشگاه به مدت شش روز در دو نوبت صبح و عصر دایر می باشد.

    وی افزود: از 25 اثر این نمایشگاه 10 اثر مربوط به کارهای هادی ضیا الدینی و 15 اثر مربوط به آثار مهدی ضیا الدینی است.

    رییس شورای اسلامی سقز نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه حضور این دو چهره هنر در کردستان برای مردم و هنرمندن سقز باعث افتخار است، گفت : تا پایان دور چهارم شورای اسلامی یکی از مجسمه های هادی ضیا الدینی در یکی از میدان های سقز نصب خواهد شد.

    باقی رحمانپور با اشاره به برخی از اقدام های فرهنگی هنری شورا و شهرداری عنوان کرد: به زودی طرح دیوار نویسی در شهر آغاز و جشنواره موسیقی کردی در تابستان سال جاری برگزار می شود.

    قبل از آیین گشایش این نمایشگاه، با حضور هنرمندان ، فرماندار ، معاون برنامه ریزی وی، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از این دو هنرمند عرصه نقاشی و مجسمه سازی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
    سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت