غرفه‌های برگزیده نمایشگاه کتاب چقدر هدیه دریافت کردند؟

عصر نمایشگاه- در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به غرفه‌های برگزیده و تقدیری جوایزی نقدی اهدا شد.

غرفه‌های برگزیده نمایشگاه کتاب چقدر هدیه دریافت کردند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه »به نقل از فارس، بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با معرفی غرفه‌های برتر کار خود را به پایان برد اما این غرفه‌ها چه هدیه ای دریافت کردند.

    بر اساس این گزارش ظاهرا قرار بود غرفه‌های برتر 3 سکه و غرفه‌های تقدیر شده 1 سکه بهار آزادی دریافت کنند که البته معادل آن در قالب کارت هدیه بانک شهر اهدا شده است.

    غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب 6 کارت هدیه 500 هزار تومانی دریافت کرده اند که تقریبا معادل همان سه سکه بهار آزادی محاسبه شده و به همراه تندیس به مسئولین غرفه‌ها ارائه شده است.

    در نمایشگاه امسال در بخش ناشران فعال در حوزه‌ی کودک از تهران نشر «شهر قلم» و در ناشر فعال کودک از شهرستان نشر «کتابک» به عنوان غرفه ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

    همچنین در بخش دانشگاهی نشر «کتاب ارجمند» به عنوان برگزیده معرفی شد.

    در بخش ناشران آموزشی نیز انتشارات «تخته سیاه» برگزیده شد. همچنین در بخش نشر الکترونیک «غرفه پیام حنان» به عنوان برگزیده معرفی شد.

    در بخش عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «انتشارات هیرمند» برگزیده شد.  همچنین در بخش عمومی از میان ناشران شهرستان نیز نشر «فرهنگ مانا» و نشر «کتاب طاها»  مشترکا برگزیده شدند.

    بر اساس این گزارش در بخش ناشران خارجی غرفه‌ی نشر «آوند دانش»  و در بخش کتاب‌های عربی «شرکت انتشارات ویژه نشر» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

    در بخش سالن کشورها و بازار جهانی غرفه کشور بوسنی برگزیده شد.  همچنین از کایکیین رئیس نمایشگاه مسکو و غرفه روسیه به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بیست و نهم تقدیر شدند. همچنین از غرفه سازمان ورزش شهرداری تهران و غرفه ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران تقدیر به عمل آمد.

    انتشارات دلیل ما به خاطر راه‌اندازی غرفه امام حسین  و غرفه پیام مشرق به علت توجه به ارزش‌‌های معنوی و ححاب تقدیر شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت