با حضور یکصد شرکت و مجموعه داخلی و خارجی ؛

نمایشگاه گردشگری اصفهان به کار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان به کار خود پایان داد،در این نمایشگاه، علاوه بر حضور یکصد شرکت و مجموعه داخلی، مشارکت کنندگانی نیز از کشورهای تایلند، مالزی، الجزایر، اندونزی و فنلاند حضور داشتند که بدون شک، ارزیابی نظرات آنان می تواند شاخصی برای سنجش سطح کیفی این نمایشگاه باشد.

نمایشگاه گردشگری اصفهان به کار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قدس آنلاین ، مدیر شرکت کارگزاری تورهای گردشگری اندونزی در ایران در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان اظهار کرد: به دلیل وقوع اغتشاشات سیاسی اخیر در ترکیه، صنعت گردشگری این کشور متضرر شده از جمله اینکه بسیاری از گردشگران ایرانی راهی سایر کشورها شده اند.

    علیرضا ابراهیم شاه افزود: کشور اندونزی به ویژه جزیره بالی یکی از زیباترین نقاط جهان است که به دلیل مسلمان بودن مردم این کشور، طبیعت آرامش بخش و جنگل های استوایی، در نوروز امسال میزبان نزدیک به چهار هزار نفر ایرانی بوده است.

    وی با اشاره به قابل توجه بودن این میزان گردشگر، اضافه کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت های مورد نیاز از جمله برقراری پرواز مستقیم بین ایران و اندونزی، میزان صادرات و واردات گردشگر بین دو کشور افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

    مدیر شرکت Indo Persia Destination با اشاره به استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری اصفهان، تأکید کرد: با حضور در این نمایشگاه سعی کردیم خود را به عنوان مجموعه ایرانی خدمات دهنده به مهمانان ایرانی در اندونزی معرفی کنیم و بیش از جلب مخاطبان عام به دنبال تبلیغ و آشنایی با آژانس های هواپیمایی اصفهان و سایر شهرستان ها بودیم.

    وی با اشاره به برنامه های این شرکت در سال های آینده گفت: با متداول شدن تورهای گردشگری ایرانی ها در اندونزی، تصمیم داریم تورهای اندونزی در ایران را هم راه اندازی کنیم و شهر اصفهان اولین شهری است که به عنوان مقصد گردشگران کشور اندونزی انتخاب خواهیم کرد.

    گردشگری، فصل مشترک همکاری های ایران و اندونزی

    همچنین دبیر سوم سفارت جمهوری اندونزی در ایران اظهار کرد: مدیریت پارک ها از مهمترین سوژه هایی است که کشور اندونزی علاقه مند به کسب تجریبات اصفهان در این زمینه است.

    "آدلا ویروسا" یکی از مشارکت کنندگان هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان افزود: اصفهان پارک های بسیار زیبا و جالبی دارد و کشور اندونزی در زمینه مدیریت فضاهای سبز نیازمند کسب دانش مدیران اصفهانی است.

    وی با اشاره به قرارداد خواهر خواندگی منعقد شده بین چند شهر اندونزی و اصفهان گفت: اصفهان و اندونزی فصل همکاری های مشترک زیادی با هم دارند.

    وی افزود: می توان فعالیت گردشگری بین دو کشور را بسیار گسترش داد به گونه ای که شرکت کارگزاری تور اندونزی در ایران با آژانس های مسافرتی اندونزی ارتباط برقرار کرده و گردشگران اندونزیایی نیز برای سفر به اصفهان راهنمایی شوند.

    وی درباره کیفیت هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در اصفهان گفت: سطح کیفی این نمایشگاه بسیار خوب بود و حضور سفارت اندونزی در این نمایشگاه برای معرفی صنایع دستی خود و شناساندن هرچه بیشتر موقعیت جغرافیایی و اقلیمی اندونزی به اصفهانی ها موفقیت آمیز بود.

    رقابت پذیریِ بیشتر از طریق نمایشگاه ها

    مدیر بازاریابی وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در ایران، یکی دیگر از مشارکت کنندگان این نمایشگاه نیز با اشاره به حضور چندین ساله در نمایشگاه های گردشگری اصفهان گفت: هر دوره که این نمایشگاه برگزار شده با حجم بازدیدکننده فراتر از انتظار مواجه شده ایم و به هدف خود یعنی اطلاع رسانی به عموم و ارتباط گیری با آژانس های مسافرتی تازه تأسیس و یا آژانس هایی که با آن ها ارتباط نداشته ایم، دست پیدا کرده ایم.

    فرهاد جعفری درباره غرفه وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در ایران در این نمایشگاه گفت: از طریق توزیع بروشور به زبان فارسی و نیز نمایش کلیپ تلاش کردیم تمام نقاط گردشگری مالزی را به مخاطبان معرفی کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه برای متقابل شدن روند ورود و خروج گردشگر بین دو کشور ایران و مالزی، متولی موضوع گردشگری در ایران باید اقداماتی انجام دهد، گفت: بدون شک با دعوت از خطوط هوایی بین المللی بیشتر و افزایش بخش های گردشگری سایر کشورها مانند ترکیه، تایلند، ویتنام، مالزی و اندونزی در نمایشگاه گردشگری، رقابت نزدیک تری ایجاد می شود.

    به گفته وی با افزایش رقابت بین این بخش ها، نمایشگاه رونق بیشتری می گیرد و در نهایت تجارت بیشتری در نمایشگاه اتفاق می افتد.

    جعفری با بیان اینکه سالانه در کشور مالزی، انواع جشنواره های خرید با تخفیف های قابل توجه راه اندازی می شود، گفت: خرید کردن علاقه مندی ایرانی هاست، همچنین به دلیل مسلمان بودن مردم مالزی و دسترسی آسان به غذای حلال، این کشور مقصد مناسبی برای مسافرت خانواده های ایرانی محسوب می شود.

    ایجاد ارتباط گردشگری اصفهان و سنگال

    سفیر سنگال در ایران نیز در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: ایجاد ارتباط گردشگری میان اصفهان و سنگال، مهم ترین هدف من برای بازدید از این نمایشگاه است.

    "بابکار با" با اشاره به این که این نمایشگاه از نظم، طراحی و کیفیت مشارکت کنندگان برخوردار است، افزود: آن چه مهم است این است که خود مشارکت کنندگان از این فضای ایجاد شده به خوبی بهره مند شوند.

    وی به لزوم تعامل و همکاری بیشتر دو شهر اصفهان و داکار اظهار داشت: مردم سنگال اطلاعات زیادی از جاذبه های گردشگری ایران ندارند و همین طور ایرانی ها نیز از جذابیت های کشور سنگال به خوبی مطلع نیستند. به همین دلیل سعی داریم زمینه تبادل اطلاعات دو کشور در زمینه گردشگری را فراهم کنیم.

    سفیر سنگال به ظرفیت های اصفهان در زمینه توریسم سلامت اشاره داشت و بیان کرد: باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را داشت و سنگال نیز در این زمینه اعلام آمادگی می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت