نخستین نمایشگاه بین‌المللی مثلث طلایی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در یزد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه:نمایشگاه از ۲۹ دی‌ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد به عنوان اولین استان از مثلث طلایی گردشگری ایران(یزد، فارس واصفهان) با شعار "همدلی ملی،تجارت جهانی، نوآوری ایرانی" آغاز می‌شود و تا دوم بهمن‌ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی مثلث طلایی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در یزد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا،"محسن صادقی‌نسب" یکی از عوامل اجرایی این نمایشگاه، دراین باره گفت: این نمایشگاه از 29 دی‌ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد به عنوان اولین استان از مثلث طلایی گردشگری ایران(یزد، فارس واصفهان) با شعار "همدلی ملی،تجارت جهانی، نوآوری ایرانی" آغاز می‌شود و تا دوم بهمن‌ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

    وی در این مورد خاطرنشان کرد: به دنبال رونق گردشگری ایران به ویژه بعد از توافقات هسته‌ای، شهرهای یزد، اصفهان و شیراز به عنوان سه رأس اصلی مقصد گردشگران خارجی مطرح هستند لذا برگزاری این نمایشگاه ابتدا در یزد و سپس در شهرهای شیراز و اصفهان را دنبال خواهیم کرد به نحوی که هر شهر به صورت سه سالانه میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

    صادقی‎‎‌نسب با بیان این نمایشگاه مذکور در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود،‌ از برگزاری برنامه‌های جنبی نمایشگاه در در راستای نزدیک‌تر کردن فعالان حوزه گردشگری و افزایش هماهنگی‌های بیشتر بین فعالان این بخش خبر داد.

    وی ابراز امیداوری کرد که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از لوگوی سال خوشامدگویی به شهر یزد در سال 1395 نیز رونمایی شود.

    این مسئول همچنین گفت: امیدواریم که علی رغم کمبودهایی که در حوزه زیرساخت‌های صنعت گردشگری کشور وجود دارد، برگزاری این نمایشگاه‌ و برنامه‌های جنبی آن منجر به تقویت حوزه خدمات‌دهی صنعت گردشگری کشورمان شود.

    به گفته‎‎ی وی، سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و حتی آنهایی که تاکنون به این حوزه ورود نداشته‌اند نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    صادقی‌نسب در مورد این که چرا شهر یزد به عنوان اولین میزبان این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: شهر یزد با توجه به ظرفیت‌های منحصر بفردی که در حوزه گردشگری دارد، به مراتب از دیگر دو راس این مثلث طلایی از لحاظ برند جهانی اهمیت بیشتری دارد چرا که شهر نمونه خشتی جهان و دومین شهر تاریخی جهان محسوب می‌شود ولی در عین حال کمتر از شهرهای اصفهان و شیراز مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه کار شده است.

    وی  متذکر شد: هر چند که نمایشگاه امسال در دی‌ماه برگزار می‌شود ولی در نظر داریم که نمایشگاه‌های سال‏‏های بعد را در اردیبهشت‌ماه یا خردادماه پیگیری کنیم.

    صادقی‌نسب در پایان نیز با بیان این که علاقمندان به حضور در این نمایشگاه همچنان تا 15دی‌ماه سال جاری فرصت دارند، گفت: این افراد همچنین می‌توانند با مراجعه به سامانه www.yitexpo.com یا از طریق آدرس info@yitexpo.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت