رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد خبر داد

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در یاسوج

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران کشوری از اول ماه مبارک رمضان لغایت پایان این ماه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در یاسوج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سالار احمدی از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران کشوری از اول ماه مبارک رمضان لغایت پایان این ماه برگزار می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های سنوات گذشته نمایشگاه علوم قرآنی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: انتظار می‌رود مدیران و مسؤولان شهرستانی همکاری لازم در برپایی این نمایشگاه داشته باشند.

    وی از عرضه جدیدترین کتاب‌ها و آثار دینی و نرم افزارهای قرآنی به عموم مردم و بازدیدکنندگان در نمایشگاه علوم قرآنی یاسوج خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی در حاشیه برگزاری نمایشگاه به اجرا گذاشته می‌شود.

    احمدی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکرد قرآنی و دینی در ماه مبارک رمضان را ضروری عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ مطالعه مفید کتابخوانی خصوصا در حوزه علوم و آموزه‌های قرآنی بسیار مهم بوده لذا برگزاری نمایشگاه امری کاملا ضروری است.

    این مسؤول اذعان کرد: باید بتوان با ایجاد نمایشگاه‌های بزرگ و عرضه کتاب‌های پرمحتوا و متناسب با نیازهای روز جامعه فرصت توسعه فرهنگ مطالعه را در استان و شهرستان برای قشرهای فرهیخته جامعه و اهل مطالعه فراهم کنیم.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان را برگزاری محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر قرآن، مسابقات قرآن و ...عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت